לא מעט שמועות בעניין מערכת היחסים המורכבת של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל מסתובבות ברחבי העולם כבר במשך שנים. תחילה העולם טען כי השניים לא ישרדו את המשבר עם בית המלוכה, ולאחר מכן נראה היה שגם העובדה שעזבו את בריטניה לא תעזור לשיקום הזוגיות שלהם, שעברה לא מעט עליות ומורדות. 

לאחרונה רצו ברחבי הצהובונים בעולם שמועות חזקות לפיהן השניים הגיעו לנקודת קיצון במשבר הזוגי וכי הם צפויים להתגרש. יתרה מכך, מקורב לזוג סיפר כי השניים "מנהלים חיים נפרדים לחלוטין" וכי "הנסיך עזב את ביתם המשותף ואף הספיק להיוועץ בעורך דין לענייני גירושין". אלא שכעת תיעוד של השניים מצליח לשנות את התמונה. 

@jclairec Watching little clips of Meghan and Prince Harry at Beyoncé #renaissanceworldtour has been wholesome. They are everything. #MeghanandHarry #HarryandMeghan #beyonceconcert #soulmates #beyoncerenaissance ♬ original sound - Claire

בסופ"ש האחרון הארי ומייגן הגיעו לצפות בהופעה של הזמרת ביונסה בקליפורניה, אליה התבקשו לבוא בהתאם לקוד הלבוש הנוצץ. תיעוד שמשגע את הרשת מציג את השניים מביטים בהופעה מתוך אזור ה-VIP, שם הרשו לעצמם להתנהג בחופשיות, התחבקו, התנשקו וזימזמו את מיטב הלהיטים של הזמרת. 

למרות שייתכן ומדובר ברגע אחד בודד מתוך רבים שאינם מתועדים, אך נראה כי הוא היה אותנטי למדי והשניים אכן עדיין מאוהבים כפי שהיו בהתחלה. אז אם ככה נראה זוג שבדרך לגירושין? אנחנו בספק.