מעריצי הזוג טראוויס בארקר וכוכבת "הקרדשיאנס" קורטני קרדשיאן עצרו נשימתם בסוף השבוע, לאחר שחברי להקתו של המתופף הודיעו בטוויטר כי הם נאלצים לעצור את סיבוב ההופעות שלהם בעקבות מקרה רפואי דחוף. "בשל עניין משפחתי דחוף, טראוויס נאלץ לחזור הביתה לארצות הברית", צייצה להקת הרוק ביום שישי. "המופעים של גלזגו, בלפסט ודבלין נדחים. מידע נוסף בנוגע לחזרתו לאירופה ותאריכים חדשים יסופקו בהקדם האפשרי". כזכור, קרדשיאן בת ה-44 נמצאת בהיריון מתקדם ונושאת את ילדו של בארקר בן ה-47.

קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאחר חשש גדול של מעריציהם ממצב הרפואי של קרדשיאן, השניים נתפסו כשהם עוזבים בית החולים אתמול (שבת). בתמונות נצפו מתופף הלהקה Blink-182 וכוכבת הריאליטי יוצאים מהמרכז הרפואי של אזור לוס אנג'לס, כשנכנסו לרכב שטח שחור עם מאבטחים צמודים. בצילומים, בהם נראה כי קרדשיאן עדיין בהיריון, על אף השמועות, נראתה הכוכבת במצב רוח מדוכדך כשהיא נכנסה לספסל האחורי של הרכב. 

כזכור, ביוני 2023 כוכבת ה"קרדשיאנס" הודיעה שהיא מצפה לילד ראשון עם בעלה בזמן שהופיע עם הלהקה שלו, כשהיא מחזיקה שלט שעליו נכתב: "טראוויס אני בהריון". באותו חודש הם חשפו כי הם מצפים לבן. קרדשיאן היא גם אמא למייסון, 13, הבת פנלופה, 11, והבן ריין, 8, אותם היא חולקת עם האקס סקוט דיסיק. בארקר הוא אב ללנדון בן ה-19 ואלבמה בת ה-17.