אחרי ארבע שנות נישואים ואינספור שמועות, ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר מתגרשים. "ג'ו בוחן את האפשרויות הטובות ביותר לעתידו", אמר מקור לפייג' סיקס. אתר TMZ היה הראשון לדווח אתמול כי המוזיקאי בן ה-34 נמצא על סף הגשת תביעת גירושין מהשחקנית בת ה-27.

על פי הדיווחים, ג'ונאס נפגש עם שני עורכי דין לגירושין באזור לוס אנג'לס. הזוג, שחולקים שני ילדים, חווה "בעיות חמורות" במערכת היחסים שלהם כבר שישה חודשים, כך על לפי TMZ. במהלך שלושת החודשים האחרונים, על פי הדיווחים, ג'ונאס טיפל בילדים הצעירים שלהם "כמעט כל הזמן" - אפילו בזמן סיבוב הופעות עם אחיו ניק ג'ונאס וקווין ג'ונאס.

סופי טרנר, ג'ו ג'ונאס (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
סופי טרנר, ג'ו ג'ונאס (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

בחודש שעבר, טרנר נראתה רוקדת בקהל בערב הפתיחה של סיבוב ההופעות של להקת האחים ג'ונאס. עם זאת, שחקנית "משחקי הכס" כנראה לא נכחה בהופעות של הלהקה מאז. ג'ו נצפה ללא טבעת הנישואין שלו בדאלאס, מיניאפוליס ובעוד תחנות בסיבוב ההופעות. הצמד גם מכר את אחוזתם במיאמי באוגוסט, שנה אחת בלבד לאחר רכישתה.

כזכור, בני הזוג התארסו בשנת 2017 והתחתנו לאחר טקס פרסי המוזיקה של בילבורד שנתיים לאחר מכן. הם קיבלו את בתם הבכורה, וילה, כיום בת שלוש, ביולי 2020. בספטמבר אותה שנה, כוכבת "משחקי הכס" הציגה לראשונה את בטנה החשופה בסדרה של תמונות ביקיני. באותו חודש, טרנר גם חשפה שהיא בהריון עם הילד השני שלה, ואמרה למגזין Elle, "אנחנו כל כך נרגשים להרחיב את המשפחה. זו הברכה הטובה ביותר אי פעם". השחקנית ילדה את בתם השנייה, ששמה טרנר וג'ו טרם חשפו, ביולי 2022.

סופי טרנר, ג'ו ג'ונאס (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
סופי טרנר, ג'ו ג'ונאס (צילום: Frazer Harrison/Getty images)