השחקן והקומיקאי ראסל ברנד הואשם היום (שבת) באונס, תקיפה מינית והתעללות רגשית. הטענות קשורות לתקופה בת שבע שנים. השחקן הספיק לשחרר הצהרה בפורמט סרטון מאז הפרסום שבו הכחיש את ההאשמות הנ"ל.

״חיבור נשמות מחדש״: דניאל גרינברג בתגובה ראשונה על הקאמבק לאייל גולן
עמוס לוזון והסרטון האינטימי: הפרשה הגדולה של השנה החולפת

עורכי הדין של ברנד תיארו את האופן שבו פורסמו העדויות בתור "אסטרטגיה מתוכננת שמטרתה לפגוע בלקוח שלהם" - והוסיפו כי הוא מאמין שיש "אג'נדה מדאיגה מאוד לכל הסיפור".

לפי הדיווח של העיתון 'טיימס' שבו פורסמה הידיעה לראשונה, אחת הנשים אמרה שברנד נכנס איתה למערכת יחסים כשהיה בן 31 והיא עדיין תלמידת בית ספר בת 16. לפי הדיווחים, היא אמרה שהוא התייחס אליה כ"הילדה" במהלך מערכת יחסים מתעללת רגשית ושולטת לכאורה במשך תקופה בת שלושה חודשים, ושברנד פעם "כפה את איבר מינו במורד הגרון", וגרם לה להיחנק.

אישה אחרת טענה שברנד אנס אותה בביתו בלוס אנג'לס, דיווח העיתון "טיימס" והוסיף כי קיבלה טיפול במרכז לנפגעות אונס באותו היום. העיתון אמר שהיא שלחה לו הודעה כדי לומר שהיא פחדה ממנו ומרגישה שניצלה, והוסיפה: "כשבחורה אומרת לא, זה אומר שלא". על פי הדיווחים ברנד השיב ואמר שהוא "מצטער מאוד", דיווח העיתון.

אישה שלישית אמרה שברנד תקף אותה מינית בזמן שעבדה איתו בלוס אנג'לס, וכי הוא איים לנקוט בצעדים משפטיים אם תספר למישהו על ההאשמה שלה, דיווח העיתון. אישה רביעית תיארה ש"הותקפה מינית" על ידי ברנד, ותיארה אותו כ"מתעלל פיזית ורגשית".

ברנד כבר החל להכחיש את מה שהוא כינה "האשמות פליליות חמורות מאוד". בסרטון שפורסם באינטרנט הוא אמר שקיבל התכתבות מחברת מדיה ועיתון המפרט את הטענות. זהו נוהג מקובל לעיתונאים המתכוננים לדווח על האשמות חמורות על ישות בעלת שם. הוא פרסם את הכחשתו בסרטון שפורסם בכל חשבונותיו בכמה פלטפורמות מדיה, והתעקש שמערכות היחסים שלו "תמיד היו בהסכמה".

הוא תיאר את הדיווחים בתור "התקפות חריפות ואגרסיביות ביותר" ואמר שהם נוגעים לתקופה בקריירה שלו כאשר עבד "במיינסטרים", בהמשך הוסיף ואמר: "הייתי מאוד מאוד מופקר באותה תקופה".

ברנד המשיך: "בתקופה ההיא של ההפקרות, מערכות היחסים שהיו לי היו בהחלט תמיד בהסכמה. תמיד הייתי שקוף לגבי זה אז, כמעט שקוף מדי, ואני שקוף לגבי זה גם עכשיו. לראות שהשקיפות הזו הופכת למשהו פלילי, שאני מכחיש לחלוטין, גורם לי לשאול: האם יש אג'נדה אחרת לכל הסיפור?".