הזמרת המצליחה ריהאנה ובן זוגה הראפר אייסאפ רוקי חשפו לעולם את בנם שזה עתה נולד. הזמרת בת ה-35 ובן זוגה בן ה-34, הצטלמו לסדרת תמונות מקסימות שהציגו את התינוק שנולד בחודש שעבר ריוט רוז, וכן את בנם הבכור שנולד לפני 16 חודשים, רזה. 

בתמונות, ריהאנה מחזיקה את התינוק ריוט בעוד רוקי נושא את רזה על כתפיו, ומצטלמים יחד לראשונה כמשפחה בת ארבע נפשות. תמונות נוספות מציגות את הזוג משחק עם ריוט על שמיכה כשהוא מחייך במתיקות אל הוריו. 

View this post on Instagram

A post shared by Miles Diggs (@diggzy)

כזכור, ריהאנה חשפה את החדשות המרגשות שהיא מצפה לתינוק נוסף ברגעי הפתיחה של הופעת הסופרבול שלה בפברואר האחרון, כשהיא משפשפת את בטנה ומשאירה את הרוכסן של התלבושת שלה - סרבל שכבות על בגד גוף צמוד - למטה כדי לחשוף הבטן שלה.

"היא אוהבת להיות אמא, אז זה המקום שבו היא נמצאת כרגע", אמר מקור ל-PEOPLE בפברואר על סגנון ההורות של ריהאנה. "היא הכי מאושרת שהייתה אי פעם". ריהאנה ורוקי קיבלו את פני בנם הראשון, רזה, במאי 2022. במאי, בני הזוג חגגו את יום הולדתו הראשון של בנם עם פרסום של תמונות שלו באינסטגרם. רוקי שיתפה תמונה חמודה של רזה זוחל על שמיכה ליד הזמרת, כשהיא מנשקת את בן זוגה על הלחי.