הזמרת המצליחה אריאנה גרנדה הגישה לבית המשפט בלוס אנג'לס בקשה לגירושין מבעלה לשעבר, דלטון גומז, לאחר פחות משנתיים של נישואים. בהגשת הבקשה, גרנדה ביקשה מבית המשפט לכבד את הסכם הממון שנחתם על ידי הצדדים לפני הנישואים. בנוסף, היא מבקשת תשלום מזונות ותשלום עבור הוצאות משפטיות.

גרנדה מציינת כי תאריך הפרידה הוא ה-20 בפברואר 2023, וכי הסיבה לגירושין היא חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור. גומז הגיש תגובה לבקשת הגירושין של גרנדה, בה הוא גם מציין כי תאריך הפרידה הוא ה-20 בפברואר 2023. הוא אינו מבקש תשלום מזונות, אך מבקש מבית המשפט לשמור את הנושא פתוח להכרעה בעתיד.

אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

השמועות על הפרידה של גרנדה וגומז החלו לצוץ בחודש יולי 2023. מקור המקורב לזוג אמר ל-E! News כי גרנדה וגומז "הקדישו זמן לעבוד על הפרטים של הסכם הגירושין באופן פרטי, לפני שהגישו את הבקשה לבית המשפט". "הם היו מאוד אכפתיים וכיבדו זה את זה בכל צעד בתהליך. זה היה תהליך פרידה מאוד אדיב וסבלני", הוסיף המקור. "שניהם המשיכו הלאה".

גרנדה נמצאת כעת במערכת יחסים חדשה עם שחקן התיאטרון איתן סלייטר, אותו הכירה במהלך העבודה על המחזמר "Wicked". בחודש אפריל האחרון פרסמה גרנדה פוסט באינסטגרם בו סיפרה כי הפרויקט הזה השפיע על חייה באופן משמעותי.

אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)