הזמרת המצליחה טיילור סוויפט וטראוויס קלסי, שחקן פוטבול אמריקאי, נצפו יחד בפעם הראשונה לאחר משחק של קנזס סיטי צ'יפס ב-24 בספטמבר 2023. סוויפט נצפתה יושבת בהיכל כבוד מפואר עם לא אחרת מאשר דונה קלסי, אמו של קלסי. סרטון ששותף ברשתות החברתיות על ידי חשבון ה-NFL הרשמי, מראה את סוויפט וקלסי הולכים זה לצד זה באצטדיון לאחר המשחק. בסרטון, ניתן לשמוע את סוויפט אומרת כשהם עוברים ליד הצלמים: "היי, מה שלומכם?".

מעריצי פוטבול ומעריצי סוויפט כאחד היו נרגשים מאוד מהרגע. "לקבל תכנים של טיילור סוויפט בעמוד של NFL לא היה על בתכנון שלי לשנת 2023, אבל אני כאן בשביל זה", הגיב משתמש אחד, בעוד אחר הוסיף על קלסי: "מעולם לא ראיתי את האיש הזה נראה כל כך עצבני או בלי חיוך על הפנים, הוא רועד מבפנים וזה כל כך חמוד!".

View this post on Instagram

A post shared by NFL (@nfl)

שמועות על רומן בין סוויפט וקלסי התעוררו לראשונה לאחר שהזמרת בת ה-33 השתתפה בהופעה של קלסי בקנזס סיטי בחודש יולי האחרון ושיתפה את אכזבתה מכך שניסיונותיה למסור לו צמיד ידידות עם המספר שלה נכשלו. למרות שבשבועות שלאחר מכן נראה היה שכל מה שקרה הוא שהפרשנים של NFL עשו משחקי מילים הקשורים לטיילור סוויפט וג'ייסון קלסי אישר שאחיו "נהנה", קלסי עצמו לבסוף הגיב על השמועות.

לאחר שהודה כמה מצחיק זה לראות את הספקולציות של התקשורת, חשף השחקן ב-21 בספטמבר בתוכנית The Pat McAfee Show: "זרקתי את זה לאוויר. זרקתי את הכדור למגרש שלה. אמרתי לה, 'את יודעת, ראיתי אותך מופיעה על הבמה באצטדיון, אולי תצטרכי לבוא לראות אותי מופיע באותו איצטדיון ולראות מי קצת יותר בוער'. אז, נראה מה יקרה בעתיד הקרוב".

נדמה שהזמרת נענתה בסופו של דבר להצעה של קלסי והגיעה למשחק ב-24 בספטמבר. סוויפט נצפתה במצלמות חוגגת כאשר קלסי הבקיע טאצ'דאון. לאחר המשחק, אמר הקוורטרבק פטריק מהומס ל-Fox Sports על נוכחותה של סוויפט: "שמעתי שהיא במגרש. הרגשתי קצת לחץ, אז ידעתי שאני צריך למסור את הכדור לטראוויס". עוד הוא הוסיף: "אני חושב שהוא רצה להגיע לאזור הטאצ'דאון בדיוק כמו שהסוויפטיז רצו שהוא יגיע".

טיילור סוויפט (צילום: GETTY IMAGES/Jason Hanna)
טיילור סוויפט (צילום: GETTY IMAGES/Jason Hanna)