כוכבת הפופ בריטני ספירס שיתפה בקטע ריקוד שלה אתמול (שלישי) באינסטגרם. לכוכבת הפופ הייתה תחבושת לבנה כרוכה סביב זרועה. היא גם הציגה חתך לכאורה על ירכה כשהיא רקדה בחולצת קרופ מנוקדת ותחתוני בקיני לבנים. הפציעות הנראות לעין הגיעו יום לאחר שספירס בת ה-41 הדאיגה את המעריצים כששיתפה סרטון של עצמה רוקדת עם שני סכיני קצבים חדים בידיה.

הזמרת חייכה כשהיא רקדה בביתה בסרטון כשהיא מצמידה את הסכינים החדים זה לזה. בתחילה, ספירס כתבה על הסרטון המדאיג, "התחלתי לשחק במטבח עם סכינים היום". עם זאת, מאוחר יותר היא עדכנה את הכיתוב והוסיפה: "אל תדאגו אלו לא סכינים אמיתיות!!! ליל כל הקדושים בקרוב".

באופן מפחיד, זו לא הפעם הראשונה שכוכבת העל נקשרה לכלי החיתוך. במאי, TMZ דיווח בסרט התיעודי "Britney Spears: The Price of Freedom" שהייתה לה "התלהבות מסכינים" ארוכת שנים ואף ישנה איתם מתחת למיטתה. מייסד האתר - הארווי לוין, טען בסרט כי ספירס חיה "בפחד מוות" שייכנס מישהו לביתה באמצע הלילה, "יקשור אותה לאלונקה וייקח אותה לבית חולים פסיכיאטרי".

המפיק בפועל של TMZ, צ'רלס לטיביודיר, טען לאחר מכן בתוכנית הטלוויזיה כי סכינים הוחזקו הרחק מהזמרת במשך 13 שנים. הרשת עשתה צעד אחד קדימה בכך שהזהירה את בעלה לשעבר של ספירס, סם אסגרי, כי הוא צריך "לישון עם עין אחת פתוחה אם היא מתעצבנת" מכיוון שהיא לכאורה "מסוגלת מאוד" לפגוע בו.

נוסף על כך, אחותה הצעירה של בריטני, ג'יימי לין ספירס, טענה בספר הזיכרונות שלה מ-2022, "Things I Should Have Said", שאחותה הגדולה נעלה אותן בחדר יחד כשהיא הניפה לעברה סכין. עם זאת, זמרת "Toxic" הכחישה שהחזיקה את אחותה כבת ערובה עם סכין. "לעולם לא הייתי בסביבתך עם סכין. לא העלתי בדעתי לעשות כזה דבר!", בריטני כתבה בציוץ שנמחק  בינואר 2022.