הזמרת המצליחה ג'ניפר לופז ובן זוגה השחקן ההוליוודי בן אפלק נצפו במריבה סוערת במכונית לאחר הרגע האינטימי שלו עם האקסית ג'ניפר גארנר. נראה שהשניים נתפסו שוב בריב בזמן שנסעו בלוס אנג'לס ביום שישי האחרון. בתמונות שפורסמו על ידי Page Six, אפלק מבטא את אשר על ליבו עם תנועות ידיים רחבות, בזמן שישב במושב הנהג של רכבו, בעוד לופז המאופקת האזינה.

בנקודה אחת, הזמרת הביטה קדימה בכעס בזמן שכוכב הסרט "ליגת הצדק" דיבר איתה. תמונה נוספת הראתה את לופז בת ה-54, מביטה באפלק בזעם בזמן שהשחקן המשיך לדבר. למרות איך שהרגע נראה בתמונות, מקור המקורב לזוג אמר ל-Page Six באופן בלעדי ביום שבת שלא היה "שום דבר לוהט בדיון שלהם".

בעוד שלא ברור על מה השניים דנו, אפלק עלה לאחרונה לכותרות, לאחר שחלק רגע אינטימי ברכבו עם האקסית שלו ג'ניפר גארנר ואחת הבנות שלהם. כפי שדיווחה Page Six בעבר, השחקנית בת ה-51, צולמה מוקדם יותר החודש כשהיא מחבקת את אפלק במושב האחורי של מכוניתו.

בתם סרפינה ישבה במושב הנוסע ליד אביה. לזוג לשעבר יש גם בת בשם ויולט ובן בשם סמואל. האקסים שמרו על מערכת יחסים ידידותית של הורות משותפת מאז הפרידה שלהם ב-2015. אפלק כזכור המשיך הלאה עם לופז, והשניים נישאו ביולי 2022, בעוד גארנר יוצאת עם איש העסקים ג'ון מילר.

מקור אמר ל-Daily Mail ביום חמישי שאפלק הרבה יותר "בריא" בהורות המשותפת דווקא בזכות הזוגיות עם לופז. "הדרמה של העבר והרגשות של הגירושין נעלמו מזמן והם גורמים לכולם לעבוד", שיתף המקורב. המקורב גם ציין שגארנר ולופז - שחולקת את התאומים מקס ואמה עם האקס מארק אנתוני - "ידידותיות" זו עם זו וילדיהם "אוהבים זה את זה". "זה באמת מצב של הורות משותפת מאושר מאוד", הוסיף המקור.

View this post on Instagram

A post shared by @okmagazinegeorgia