הזמרת ושחקנית הפופולרית, סלינה גומז התמודדה עם בושה רבה בעקבות שינוי מראה הגוף שלה כתוצאה מהתמודדותה עם מחלת הזאבת והתמודדות נפש מורכבת עליה העידה. כזכור, גומז  צברה תהילה בינלאומית בזמן שהופיעה בעברה בערוץ דיסני, אך חייה וגופה השתנו משמעותית לאחר שגילתה שהיא חולה בזאבת. ב-2017, כשהייתה בת 24, היא עברה השתלת כליה, שהותירה צלקות על גופה. גומז מודה שלאחר הניתוח, במהלך מדידות לצילומי מגזין, היא הבינה שהיא כבר לא "בעלת גוף של מתבגרת".

"אף אחת מהמידות לא התאימה לי, וזה גרם לי להרגיש לא נעים", אמרה בראיון ל-"Fast Company". "למרות שזה לא מציאותי לצפות מגוף של אישה רגילה לא להשתנות". לאחר מדידה זו, גומז צולמה בבגד ים באוסטרליה. הצלקות שלה היו גלויות והתגובות הקשות ברשת חגגו. באותו זמן, היא גם עברה פרידה פומבית מבן זוגה המיתולוגי ג'סטין ביבר. השילוב של שני האירועים היה אינטנסיבי מדי, וגרם לה לקחת הפסקה מהמדיה החברתית.

סלינה גומז, ג'סטין ביבר (צילום: Getty images)
סלינה גומז, ג'סטין ביבר (צילום: Getty images)

"זה עתה נשבר לי הלב. לא הייתי צריכה לראות מה כולם עושים", הודתה. "ואז היו הרגעים האלה שבהם לא הרגשתי טוב עם איך שאני נראית בגלל מה שראיתי באינסטגרם. 'וואו, אני מאחלת שגוף שלי ייראה ככה'", היא נזכרת שחשבה. גומז גם התמודדה עם אתגרים הקשורים לבריאות הנפש שלה. בהמשך היא אובחנה כחולה בהפרעה דו-קוטבית.

"עברתי תקופה ממש קשה. אלו היו תקופות הגאות והשפל שלי, ולא ידעתי מה לעשות, אז לא יכולתי לשלוט בכך. רציתי לבטל דברים. זו הייתה פשוט תחושה קשה. לכן, כאשר גיליתי על האבחון שלי, פשוט חשבתי, 'אה, אוקיי, אני מרגישה קצת הקלה, אני מבינה קצת יותר'. קיבלתי חוות דעת נוספות. הלכתי לרופאים. אני בת מזל שיש לי אנשים שיכולים לעזור לי לשרוד כל יום", הסבירה.

ההחלטה של גומז להיות שקופה לגבי הקרבות הפרטיים שלה הייתה משהו שעשתה עבור עצמה. "הייתה לי אחריות בגיל צעיר מאוד - צעירים הסתכלו עליי. לא ידעתי מי אני. האחריות הזו גרמה לי ללכת על ביצים. חשבתי שאולי זה יהיה מזיק לספר לאנשים מי אני. זה התחיל להפוך לאיום שהפחיד אותי".

סלינה גומז (צילום: אינסטגרם)
סלינה גומז (צילום: אינסטגרם)