אחרי שקריס ג'נר ובנות קרדישיאן וג'נר הביעו תמיכה גורפת בישראל, סופסוף גם הכוכבת הראשית במשפחה, קים קרדישיאן, מצטרפת למסרים המחזקים שהמשפחה המפורסמת שולחת לארץ.

במותו העניק חיים: איבריו של עמיחי רובין שנפל בקרבות הושתלו בחמישה אנשים
בצה"ל מודים לראשונה: "שעות לפני המתקפה היו סימנים, אך לא בעוצמה שהייתה"

קרדישיאן שיתפה הלילה ברשתות בכאב את הדברים הבאים: "הודעה לחבריי היהודים שהם משפחתי, אני אוהבת אתכם, אני תומכת בכם. שמעתי עד כמה אתם מפחדים בימים אלה, ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד בזה. הלב שלי שבור מלראות את הסרטונים על התינוקות והמשפחות שעברו טרור, ונרצחו לפני כל העולם. כאדם אנושי עם לב, איך אפשר שלא להיות הרוסים מהתמונות הנוראיות האלה שלעולם לא נוכל לשכוח?".

כוכבת הריאליטי התייחסה גם לצד של הפלסטינים: "הטרור האכזרי גבה חיים של חפים מפשע ועכשיו גם אזרחים ישראלים וגם פלסטינים סובלים ומשלמים את המחיר הכי גבוה שיש. בתור ארמנית, אני רגישה במיוחד לנושאים האלה כי אני מדברת על רצח העם הארמני כבר שנים. לא משנה באיזה צד אתה נמצא, או איך הושפעת על ידי הזוועות של הימים האחרונים, לליבנו תמיד צריך להיות מקום לחמלה כלפי קורבנות חפים מפשע שנלכדו בלב הלחימה על כוח, פוליטיקה, דת, גזע, ומוצא אתני".

לסיום הוסיפה קרדשיאן תפילה אישית וביקשה שלא לשפוט את מי שמתבטא או לא מתבטא בנושא הכואב: "למרות שאני יודעת שאני לא יכולה לעשות דבר כדי להיפטר באופן אישי מהכאב של הסובלים, אני ומשפחתי מתפללים להחזרתם בשלום של בני הערובה, לאלה שמתו ולמשפחותיהם שנפגעו, לשלום כל החפים מפשע, ושמבצעי האלימות הבלתי ניתנת להגנה זו יובאו לדין. הקריאה שלי היום, היא עבור משהו שכולנו יכולים לעשות - פשוט לפנות לחברים, עמיתים ואנשים בקהילה שלך, אלה שנפגעים, לא משנה באיזה צד הם נמצאים, לבדוק לשלומם ולספר להם כמה אתם אוהבים אותם. אני גם מבקשת שבזמנים קשים כמו אלה, לא לשפוט מי מתבטא או לא מתבטא, כי צריך לאפשר לכל אחד להתמודד עם זמנים של משבר בצורה שהוא מרגיש בה הכי נוח, בין אם זה באופן פרטי או ציבורי".