עצם כתיבת הידיעה הזו מעוררת בנו רגשות מעורבים, בעיקר בגלל העובדה ש-TMI עדיין לא התרגלו לעובדה שפריס הילטון, הילדה הרעה הנצחית של הוליווד, היא כבר אמא במשרה מלאה שדואגת לגונן על הבן הקטן שלה בכל מחיר.

הילטון (42), יורשת אימפריית המיליונים ואחת הכוכבות הגדולות ביותר של תחילת המילניום, התפרסמה בעיקר בזכות התדמית הרעה שלה כילדה עשירה ומפונקת, אולם בשנים האחרונות היא לגמרי התמתנה וב-2021 אף נישאה לבחיר ליבה, הדי ג'יי והיזם קארטר ראום. בתחילת 2023, שיתפה הילטון את עוקביה כי השניים הפכו להורים באמצעות אם פונדקאית לבנם הבכור פיניקס בארון.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

כעת, משתפת הכוכבת שהתינוק שלה עובר שיימינג על ידי טוקבקיסטים חסרי לב. בסוף השבוע, העלתה הילטון תמונה מהטיול הראשון של בנה בן ה-8 חודשים לניו יורק והתגובות המקניטות על המראה של התינוק הקטן לא איחרו להגיע. הילטון החליטה לא לשתוק ויצאה למתקפה נגד אותם אנשים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏

"המלאך שלי בריא לחלוטין. יש לו רק מוח גדול", כתבה' כשהיא מתייחסת לתגובות שמקניטות את גודל ראשו של בארון הקטן, והמשיכה – "לחיות את החיים באור הזרקורים, הערות הן בלתי נמנעות, אבל לשים את הילד שלי על הכוונת זה לא מקובל. זה כואב לליבי עמוק יותר ממה שמילים יכולות לתאר. עבדתי קשה כדי לטפח סביבה שכולה אהבה, כבוד וקבלה, ואני מצפה לקבל את אותו יחס בחזרה".

לבסוף, שיתפה גם בתסכול על הערות שהיא מקבלת על כישורי האימהות שלה: "אם אני לא מפרסמת תמונות של הבן שלי, אנשים אומרים שאני לא אמא טובה. אם אני כן מפרסמת אותו, יש אנשים שיכולים להיות אכזריים ושונאים. אני אמא עובדת והתינוק שלי בריא לחלוטין, מקסים ומלאכי. מדובר בברכה הגדולה ביותר בחיי". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Paris Hilton‎‏ (@‏‎parishilton‎‏)‎‏