אחרי שבועיים של שתיקה מפרוץ המלחמה מול כוחות חמאס מעזה, הדוגמנית הבינלאומית בלה חדיד, שלא פעם דיברה נגד ישראל ותמכה בפלסטין רבות - הגיבה הלילה (בין חמישי לשישי) על המלחמה באינסטגרם שלה.

״תסלחו לי על השתיקה שלי. עדיי לא מצאתי את המילים האידיאליות עבור השבועיים האחרונים המסובכים והאיומים האלה", כתבה. "יש לי הרבה מה לומר, אבל להיום, אני אקצר את זה. נשלחו אליי מאות איומי מוות מדי יום, מספר הטלפון שלי הודלף, והמשפחה שלי הרגישה בסכנה. אבל אי אפשר יותר להשתיק אותי. פחד הוא לא אופציה".

"האנשים והילדים של פלסטין, במיוחד בעזה, לא יכולים להרשות את השתיקה שלנו. הלב שלי מדמם מכאב מהטראומה שמתפתחת, כמו גם מהטראומה הדורית של הדם הפלסטיני שלי. כשאני רואה את ההשלכות מהתקיפות האוויריות בעזה, אני אבלה עם כל האמהות שאיבדו ילדים והילדים שבוכים לבד, כל האבות האבודים, האחים, האחיות, הדודים, הדודות, החברים שלעולם לא ילכו עוד על פני האדמה הזו. אני אבלה על המשפחות הישראליות שהתמודדו עם הכאב והתוצאות של ה-7 באוקטובר", שיתפה.

"בלי קשר להיסטוריה של הארץ, אני מגנה את התקפות הטרור על כל אזרחים, בכל מקום. פגיעה בנשים ובילדים וגרימת טרור אינה אמורה להועיל לתנועת פלסטין החופשית. אני מאמינה עמוק בלבי, שאסור לקחת ילד, אף אדם בשום מקום, ממשפחתו, לא זמנית ולא לזמן בלתי מוגבל. זה נכון לגבי ישראלים ופלסטינים כאחד".

עוד הוסיפה הדוגמנית: "חשוב להבין את הקושי של מה זה להיות פלסטיני, בעולם שרואה בנו לא יותר מטרוריסטים שמתנגדים לשלום. זה מזיק, זה מביש, וזה לא נכון. יש להתאבל על כל שפיכות הדם, הדמעות והגופות באותו הכבוד.. בעזה יש משבר הומניטרי דחוף שיש לטפל בו. משפחות זקוקות לגישה למים ולמזון. בתי חולים זקוקים לדלק כדי להפעיל גנרטורים, לטפל בפצועים ולהשאיר אנשים בחיים. למלחמות יש חוקים ויש לקיים אותם, לא משנה מה".

לבסוף, כתבה: "אנחנו צריכים להמשיך בלחץ על מנהיגינו, באשר אנחנו, לא לשכוח את הצרכים הדחופים של תושבי עזה, ולהבטיח שאזרחים פלסטינים חפים מפשע לא יהיו הנפגעים הנשכחים של המלחמה הזו. אני עומד לצד האנושות, בידיעה ששלום וביטחון שייכים לכולנו".