שחקנית וכוכבת "חברים" ליסה קודרו ששיחקה את פיבי לצידו של מת'יו פרי, מאמינה שהשחקן מת בגלל כתוצאה מתופעת לוואי של התרופות שלו, בזמן שהיה בג'קוזי, כך טוען מקורב שלה לדיילי מייל. "למרות שאף אחד לא רוצה להאמין שזו הייתה תרופה, כמובן שזו מחשבה במוחם", אמר מקור המקורב לקודרו וחבריה קאסט "חברים". 

"הם חושבים שהוא בטח לקח משהו שלא התערבב טוב עם המים החמים". פרי דיבר היה בפתיחות על ההתמכרויות שלו לאלכוהול ולמשככי כאבים, אבל טען שהוא נקי מהם בראיונות האחרונים שלו. TMZ דיווח כי בביתו נמצאו תרופות נוגדות דיכאון מרשם ותרופות נגד חרדה - וכי החוקרים לא מצאו סמים לא חוקיים.

''חברים'', האיחוד (צילום: צילום מסך: HBO)
''חברים'', האיחוד (צילום: צילום מסך: HBO)

טביעה הוגדרה כסיבת מוות סבירה, למרות שזה לא אושר רשמית, כשהנתיחה שלאחר המוות אמורה להתבצע בקרוב. קודרו, שגילמה את פיבי בקומדיה האייקונית אמרה שמותו בגיל 54 בלבד לא נראה אמיתי ל"אף אחד מהחבורה" שהיא התחייבה להשתתף בהלוויה שלו, ואולי אפילו לאמץ את הכלב שלו, אמר המקור לדיילי מייל.

אמו של פרי, סוזן ואביו החורג קית' מוריסון, היו בין הראשונים שהגיעו לביתו של השחקן בלוס אנג'לס, לאחר שהתפרסמה הידיעה על מותו. אביו הביולוגי של פרי, השחקן ג'ון בנט פרי, בן ה-82, הגיע גם הוא לבית בשכונת פסיפיק פאליסאדס בעיר. בהצהרה קצרה ביום ראשון אחר הצוהריים אמרה המשפחה: 'אנחנו שבורי לב מהאובדן הטרגי של בננו ואחינו האהוב. מתיו הביא כל כך הרבה שמחה לעולם, הן כשחקן והן כחבר. כולכם הייתם חשובים לו כל כך ואנחנו מעריכים את השפעת האהבה האדירה".

מתיו פרי (צילום: yes)
מתיו פרי (צילום: yes)