צ'נינג טייטום (43) וזואי קרביץ (34) לא היו נראים כמו חיבור הגיוני במיוחד כשנודע שהשניים הפכו לזוג. בכל זאת, הוא שחקן שהפך לסמל מין בזכות הופעותיו בסרט החשפנים "Magic Mike" ובסרטי "Step up" האייקונים ואילו היא, ביתו של אגדת המוזיקה לני קרביץ, שחקנית שמנסה לשים את הקריירה שלה במקומות יותר אמנותיים ו"איכותיים" (ל-TMI אין שום בעיה עם סרטיו של טייטום, להפך. אנחנו נשמח לרימייק ל-Mgic Mike באופן בהול).

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎GQ‎‏ (@‏‎gq‎‏)‎‏

השניים הכירו לראשונה על הסט של "pussy island" שאנחנו מתנצלים אך אין לנו אף דרך נעימה לתרגם אותו לעברית. מדובר בסרט הראשון בקריירה של קרביץ אותו היא מביימת ואילו טייטום משחק בתפקיד הראשי. 

בשנת 2021 מדורי הבידור הכריזו רשמית כי השניים החלו לצאת ואילו קרביץ בעצמה התראיינה מספר פעמים על הזוגיות וסיפרה שהניצוץ בין השניים נוצר על סט הצילומים של הסט ואמרה: "הוא היה דואג לי על הסט לכל דבר. בין אם זה להכין לי תה או למזוג לי משקה. הוא היה המגן שלי שם". טייטום לעומתה, מעולם לא התייחס באופן רשמי לזוגיות, אולם בריאיון שערך למגזין Variety, צוטט כשאמר שזואי "פרפקציוניסטית בצורה הטובה ביותר". טוב זו גם דרך להביע אהבה צ'נינג, אנחנו מניחים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎streetwear‎‏ (@‏‎arnobashraf‎‏)‎‏

כעת נחשף באופן רשמי שלאחר שנתיים של זוגיות, השניים מאורסים. בתמונת פפראצי שצולמה בסוף השבוע, נצפה הזוג יוצא מחופש ממסיבת האלווין כשעל האצבע של קרביץ מונחת טבעת יהלום ענקית. מספר מקורות אישרו את הידיעה למגזין People שחשף לראשונה את הזוגיות וכעת גם את האירוסים המרגשים.

מדובר בפרק ב' בחייהם של הזוג. טייטום היה נשוי בעבר לשחקנית ג'נה דווין טייטום ולהם בת משותפת כשהשניים הפרידו כוחות בשנת 2018 לאחר שמונה שנות נישואין. קרביץ לעומתו התגרשה בתחילת 2021 מהשחקן קארל גלוסמן לו היתה נשואה שנה וחצי.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏