השחקן מתיו פרי, שהלך לעולמו בשבת בגיל 54, נטמן אתמול (שישי) בבית העלמין "פורסט לון" בלוס אנג'לס, בטקס צנוע בהשתתפות קרובי משפחתו וחבריו לסדרת הטלוויזיה המצליחה "חברים", כך דווחו כלי תקשורת מקומי.

הטקס התקיים בבית העלמין המפורסם, השוכן בשכונת הוליווד הילס בלוס אנג'לס, פחות מקילומטר מאולפני Warner Bros. שם צולמה "חברים". בית העלמין הוא גם מקום מנוחתם האחרון של ידוענים רבים, כולל מייקל ג'קסון, לוסיל בול ואליזבת טייילור. פרי, ששיחק את צ'נדלר בינג ב"חברים" מ-1994 עד 2004, נמצא מת בביתו בלוס אנג'לס, מה שגרם לגל של צער מצד מעריציו וסלבריטאים אחרים.

מת'יו פרי בסדרה חברים (צילום: Warner Bros. Television)
מת'יו פרי בסדרה חברים (צילום: Warner Bros. Television)

חמשת חבריו לסדרה "חברים" העלו מסר משותף ביום שני בו הספידו את פרי ואמרו כי מותו הוא "אובדן בלתי נתפס". לטקס התייצבו כ-20 איש לבושים שחורים, בהם ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק ודייויד שווימר – וכן אביו של פרי, ג'ון בנט פרי, ואביו החורג, קית' מוריסון.

מותו של פרי הגיע שנה לאחר שחשף את מאבקו ארוך השנים בהתמכרות למשככי כאבים ואלכוהול. באותה תקופה, אמר השחקן כי הוא פיכח כבר כ-18 חודשים. ביום שישי הושקה גם קרן על שמו של פרי כדי לתמוך באנשים הנאבקים בהתמכרות.