אחרי סערת רשת האופנה ״זארה״ שפרסמה קמפיין חדש דווקא בימים אלה, עם צעיף ירוק על רקע אדום ובגדים שחורים, יותר ויותר גולשים החלו לשים לב לצבעי הבגדים שמעלים מותגים בתקופה האחרונה כדי לחפש מסרים סותרים בתוכם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ZARA Official‎‏ (@‏‎zara‎‏)‎‏

קיילי ג׳נר, הבת הצעירה למשפחת קרדשיאן נכנסת כעת לקטגוריה הזו כשהיא מעלה תמונות של מותג הבגדים החדש שלה "KHY". לכאורה מדובר בתמונות תמימות, אולם נראה שהיא לגמרי בוחרת צד. בפוסט שהעלתה ג'נר המיליארדרית, ניתן לראות אותה מדגמנת את הקולקציה החדשה שלה שכולה צבעי דגל ישראל. הכוכבת הענקית כמובן לא התייחסה אלינו בשום צורה, אולם זה לא מנע מאלפי גולשים להגיב לה בדגלי המדינה ובלבבות בצבעי כחול ולבן.

מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התמונה הזו מגיעה יום לאחר שאחותה הגדולה, קים קרדשיאן, שיתפה סטורי של הסטייליסטית שלה דני לוי, בו מתנגן ברקע "יהיה טוב", של יסמין מועלם שהפך באופן לא רשמי לשיר המלחמה שלנו. ניתן לחשוב שמדובר בצירופי מקרים מתגלגלים, אבל כשאתן בנות אחת המשפחות העשירות בתעשיית הבידור העולמית, כל צעד שלכן מחושב בקפידה ושום דבר לא אמור לקרות בטעות, במיוחד לא בסושיאל מדיה שם נמצאים כל המעריצים שלכן.

קים קרדשיאן משתפת את "יהיה טוב" של יסמין מעולם (צילום: אינסטגרם)

כזכור, בתחילת המלחמה, שיתפו קיילי ואימה, קריס ג'נר, פוסט תמיכה בישראל של עמוד האינסטגרם standwithus@ , אולם ג'נר הצעירה איבדה כמעט מיליון עוקבים בעקבות אותו פרסום ומחקה את הסטורי המדובר. כעת, נראה שהיא מצאה לכאורה דרכים יצירתיות יותר להביע את תמיכתה מבלי להכנס ללב הסערה.

פוסט התמיכה בישראל שפרסמה קיילי ג'נר, אך מחקה לאחר כשעה (צילום: מתוך אינסטגרם)
פוסט התמיכה בישראל שפרסמה קיילי ג'נר, אך מחקה לאחר כשעה (צילום: מתוך אינסטגרם)