כמדי שנה מגזין people בוחר את הגבר הסקסי שלהם. לאחר שבשנה שעבר היה זה השחקן האמריקני כריס אוונס, השנה נבחר מי שמכונה "מקדרימי", השחקן פטריק דמפסי המוכר במשחקו כדרק שפרד, ניורוכירוג בסדרה המצליחה "האנטומייה של גריי". במשך שנים נחשב דמפסי כאחד הגברים הסקסיים שיש על המסך הקטן, אלא שרק עכשיו, 20 שנה לאחר עליית הסדרה, הוא זוכה בתואר הנחשק. 

"אני שמח שזה קורה בשלב הזה בחיי", אמר השחקן בן ה-57 ל-PEOPLE בכתבת השער של השבוע. "זה נחמד לקבל את ההכרה, ובהחלט שזה בוסט קטן לאגו שלי , אבל זה נותן לי את הפלטפורמה להשתמש לתעל את זה למשהו חיובי". השחקן מדבר על מרכז דמפסי, שאותו הקים לכבוד אמו המנוחה כדי לתמוך בחולי סרטן ויקיריהם. 

פטריק דמפסי (צילום: רויטרס)
פטריק דמפסי (צילום: רויטרס)

תשוקות אחרות שלו כוללות היותו איש משפחה לאשתו ג'יליאן בת ה-57, מאפרת ומייסדת קו היופי הנקי שלה, ואב לילדיהם טלולה בת ה-21, והתאומים בני ה-16 סאליבן ודרבי, כמו גם אהבתו למכוניות מירוץ. אז מה עבר לו בראש כששמע לראשונה את הבשורה? "הייתי בהלם לגמרי, ואז התחלתי לצחוק, כאילו, זו בדיחה, נכון? תמיד הייתי השושבינה!", הוא אמר וצחק.

"שכחתי מזה לגמרי ואפילו לא חשבתי להיות במעמד הזה. אז האגו שלי בטוב". באשר לאופן שבו הילדים שלו יגיבו, דמפסי מתעקש שהם "רק הולכים לצחוק עליי ולרדת עליי ולחשוב על כל סיבה אפשרית למה אני לא צריך להיות הגבר הסקסי ביותר", הוא אומר. "זה טוב, הם שומרים אותי צעיר". עכשיו השחקן לומד שדברים טובים באמת מגיעים למי שמחכה. "יש לי מדבקות לרכב, חולצות, פוסטרים", הוא מתבדח על התואר החדש שלו. האם זה אומר שהוא הגיע לשיא? "הגעתי לשיא לפני הרבה שנים", הוא אמר וצחק. "אבל אני עדיין כאן".