בזמן שאנג'לינה ג'ולי עושה לישראל הסברה גרועה ברחבי העולם, כשבחרה צד במלחמה ושמה את הזרקור על ילדי רצועת עזה, הגרוש שלה, השחקן המצליח בראד פיט ומייצרת התכשיטים אינס דה רמון הופכים את הזוגיות שלהם לרשמית. על פי הדיווחים, הזוג שיוצא כבר במשך שנה "מסתדרים מצוין" אמרו מקורבים ל-People Monday. "זו מערכת היחסים הראשונה של בראד מאז הגירושים. הוא מציג את [דה רמון] בתור חברתו", אמר המקור לרשת, בהתייחסו לפרידה של פיט מאנג'לינה ג'ולי.

"זה נהדר לראות אותו במקום טוב", הוסיף מקורב וציין כי דה רמון משמח את פיט "מאוד". העדכון הזה מגיע שבוע לאחר שהשניים הגיעו בהופעה הפומבית הראשונה שלהם יחד בגאלה השנתית ה-12 עטורת הכוכבים של LACMA Art+Film. למרות שהזוג לא הצטלם יחד, מקורבים אמרו לאנשים שהם "היו סופר אוהבים" ו"צוחקים ומתבדחים עם כולם סביבם".

בראד פיט, אינס דה רמון (צילום: רויטרס)
בראד פיט, אינס דה רמון (צילום: רויטרס)

"נראה שהם נהנים", המשיך המקור. פיט בן ה-59, ודה-ראמון בת ה-32, נצפו לראשונה יחד בנובמבר 2022 בהופעה של בונו עם סינדי קרופורד, רנדה גרבר ושון פן. למרות שהם לא הראו שום קירבה פיזית במהלך הבילוי, הם המשיכו לעורר שמועות רומנטיות בחודש שלאחר מכן, כשדה ראמון הגיעה לאפטר פארטי של הסרט "בבילון" כדי לתמוך בפיט.

כרגיל, הזוג התחמק מהפפראצי אבל נראו צמודים בתוך המסיבה כשהם כורכים את זרועותיהם זה סביב זה. אף שאף אחד מהם לא התייחס בפומבי לסטטוס מערכת היחסים שלהם, דה רמון אישרה שהם היו יותר מסתם חברים בינואר, כשהיא נתפסה משתזפת חשופת חזה ליד כוכב "מועדון הקרב".