הנסיך הארי ואשתו השחקנית מייגן מרקל הואשמו בפגיעה בפרטיות על רקע דליפת שיחתם לכבוד יום הולדתו ה-75 של המלך צ'ארלס. בכירים בארמון הביעו אי שביעות רצון על כך שהשיחה הראשונה לאחר חצי שנה של נתק בין המלך צ'ארלס השלישי לבנו הנסיך הארי, דלפה לתקשורת. 

על פי דיווח בטלגרף הבריטי, הנסיך הארי התקשר לאביו המלך צ'ארלס כדי לאחל לו מזל טוב ליום הולדתו ה-75. גם אשתו מרקל הצטרפה לשיחה. בנוסף, ילדיהם ארצ'י וליליבט שלחו לסבא סרטון שבו הם שרים לכבוד יום ההולדת. על פי הדיווח, השיחה סימנה "שינוי ניכר" ביחסים המתוחים שבין המלך לבנו וכלתו. אולם, בכיר בארמון ביקר את הזוג על היותם "צבועים", שכן מצד אחד הם דורשים פרטיות אך מצד שני הם עצמם דולפים פרטים אינטימיים. 

הנסיך הארי בבית המשפט (צילום: REUTERS/Hannah McKay TPX IMAGES OF THE DAY)
הנסיך הארי בבית המשפט (צילום: REUTERS/Hannah McKay TPX IMAGES OF THE DAY)

מקור קרוב לזוג הכחיש כל קשר לדליפה, ותיאר את השיחה כ"לבבית" - ככל הנראה, השיחה הראשונה בין הנסיך לאביו מזה חצי שנה. על פי הדיווחים, הנסיך מתכנן לשוחח עם אביו שוב בשבוע הקרוב. מקור קרוב להארי ציין כי "הוא מעוניין ביחסים טובים יותר עם אביו". הפעם האחרונה בה נראו יחד הייתה בטקס ההכתרה במאי.

אולם, ההתקרבות עלולה להיפגע עם פרסום ספרו החדש של הביוגרף אומיד סקובי ב-28 בנובמבר. על פי קטע שפורסם, הארי "הושאר באפלה" לגבי בריאותה הרופפת של המלכה אליזבת לפני מותה, ונאלץ לטוס לבדו לסקוטלנד כדי להיפרד ממנה. סקובי טוען כי הקרע בין האחים - הנסיך וויליאם להארי בלתי ניתן לאיחוי, מאחר שוויליאם רואה בהארי "עריק". זאת לאחר הביקורת הקשה שמתח הארי על ויליאם ואשתו קייט מידלטון בספרו האחרון.

המלך צ'ארלס השלישי (צילום:  Gareth Cattermole/Pool via REUTERS)
המלך צ'ארלס השלישי (צילום: Gareth Cattermole/Pool via REUTERS)