הזמר הארי סטיילס בן ה-29 הפך בשנים האחרונות לאייקון אופנה כשהוא משחק עם גבולות המגדר והנורמה ויוצר לוקים יוצאי דופן. הזכור מביניהם הוא כמובן הלוק בו לבש שמלה על שער מגזין "vogue" והטריף את המעריצים. אולם יותר מכל, מזוהה סטיילס עם רעמת השיער שלו, אותה השיק בתחילת דרכו בעשור הקודם כשהחל להופיע יחד עם להקת "one direction". כעת, נראה שהכוכב עושה צעד נועז לעבר בגרות ומציג לוק ייחודי שמשגע את המעריצים.

בפוסט שעלה לעמוד האינסטגרם של "pleasing", מותג הלייפסטייל שהקים הזמר בשנת 2021, נראה סטיילס כשהוא עם גלח לראשו וללא טיפת זכר לשיער השופע איתו הוא מופיע ברחבי העולם. הצעד הזה מגיע כחלק מקידום הבושם החדש של המותג, ובעמוד של החברה נכתב: "המייסד שלנו, הארי סטיילס בהשקת הבושם החדש של pleasing עם חברים בלונדון".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Pleasing‎‏ (@‏‎pleasing‎‏)‎‏

ההוכחה לקרחת שמעטרת את ראשו של אחד הזמרים המצליחים בעולם, מגיעה לאחר שבשבוע שעבר נצפה עמה לראשונה בהופעה של להקת U2 וצילומי פפראצי שלו מהמאורע שיגעו את המעריצים ובעיקר את המעריצות שזעמו על הכוכב ועל השינוי הדרסטי שהציג ללא התרעה מוקדמת.

אגב, לאותה הופעה מדוברת, הגיעה סטיילס כשהוא מלווה בשחקנית טיילור ראסל בת ה-29 איתה הוא נמצא במערכת יחסים מאז חודש יוני האחרון. השניים מעולם לא אישרו את הזוגיות, אולם גם לא מתאמצים להסתתר יותר מדי ותיעודים שלהם בחודשים האחרונים כשהם צמודים במיוחד, הציפו את הרשת.