מוחמד חדיד, אבי הדוגמניות בלה וג׳יג׳י חדיד ממשיך בהסתה ובהפצת השנאה נגד ישראל, אלא שכעת הוא כבר מודה שנעשה טבח בשבעה באוקטובר על ידי חמאס, אבל מכריז כי מי שאחראי עליו הוא בנימין נתניהו. חדיד יוצא במתקפה מזוויעה ומנותקת מציאות נגד ראש הממשלה וטוען שנתניהו אשם במחדל השבעה באוקטובר וטוען שהוא הקריב את אזרחי ישראל השמאלנים שיוצאים נגדו.

כך כתב: ״ביבי זה עליך, השארת את מחנה הריכוז/כלא עזה, ללא השגחה. ידעת שאתה מקריב את הכי פגיעים, השמאלנים היהודים ששנאו אותך. לא אכפת לך מהם. האכלת את הכרישים בארס, ושחררת אותם לחופשי לקחת בני ערובה, כדי לשחרר בני ערובה ביחס של 1:1000. אני לבטח לא מעריץ של חמאס, אבל עשית מספיק נזק למאה הזו. שיטחת את העיר, אתה עוד תישפט בבית הדין, על הנזק שהבאת על עמך והשאר בידי אלוהים. לא תוכל להסתתר, או להרוויח עוד זמן".

בנימין נתניהו (צילום: דנה קופל, פול (פלאש 90))
בנימין נתניהו (צילום: דנה קופל, פול (פלאש 90))

כמו כן, שיתף חדיד את מגיש חדשות 14 שי גולדן, שכזכור הודה בשבוע שעבר שטעה בבחירתו בנתניהו, וטען ש"נתניהו אינו ראוי לתפקידו״. חדיד שיתף קטע ששודר בשידור חי בערוץ 14 שבמהלכו גולדן מכריז כי "נחסל את כל האויבים, עזה לבנון ואיראן. כמו כן, את כל התומכים שלהם בעולם כולו״, לצד הכיתוב הבא: "מגיש ישראלי מאיים בשידור חי ברצח עם של כל מדינות ערב".

שי גולדן (צילום: באדיבות וואלה!,מגד גוזני)
שי גולדן (צילום: באדיבות וואלה!,מגד גוזני)