סוקי ווטרהאוס הטילה פצצה וחשפה כי היא מצפה לתינוק על הבמה בפסטיבל" קורונה קפיטל" במקסיקו. זה קרה אמש, כשהזמרת והדוגמנית חשפה בטן קטנטנה, שרמזה לילד ראשון עם בן הזוג, השחקן רוברט פטינסון. "אני נוצצת במיוחד היום כי חשבתי שזה עלול להסיח את דעתכם ממשהו אחר שקורה", אמרה ווטרהאוס בסרטון ששותף ברשתות החברתיות. בסרטון היא פתחה את דש המעיל שלה, כדי לחשוף את הבטן ההריונית, כשהקהל הריע. "אני לא בטוחה אם זה עובד", הוסיפה. 

@mtvla Suki Waterhouse este pais es tuyoooo #CoronaCapitalxMTV #CoronaCapital #CoronaCapital23 #DeGiraConTikTok #TikTokMeHizoVer #SukiWaterhouse ♬ original sound - MTVLA

ווטרהאוס ופטינסון החלו את הקשר הרומנטי שלהם ביולי 2018 ולפי הדיווחים התחילו לבלות יחד בלונדון, שם צילם פטינסון את הסרט "באטמן". השחקן של סדרת הסרטים המצליחה "דמדומים", אמר מאוחר יותר לג'ימי קימל שתגובתה של ווטרהאוס לסרט גיבורי העל נתנה לו ביטחון לגבי יציאת הסרט לאקרנים.

כשהוא ציין שהוא לא "פחד כל כך להוציא סרט כל כך הרבה זמן", נזכר פטינסון שהשתתף בהקרנה של "הבאטמן" עם ווטרהאוס ומשפחתו ואיך זה "די שינה את כל העניין" עבורו. "אני די בטוח שבדרך כלל היא לא עוסקת בצפייה בסרטי גיבורי על", אמר. "ורק כשראיתי שזה משך את תשומת ליבה, ואז היא החזיקה לי את היד ונגעה בפנים שלה ויכולתי להרגיש דמעה קטנה. והייתי כזה, 'אין מצב'!".

רוברט פטינסון, סוקי ווטרהאוס (צילום: Theo Wargo/Getty Images)
רוברט פטינסון, סוקי ווטרהאוס (צילום: Theo Wargo/Getty Images)