מדורי הבידור בהוליווד סערו אתמול (שלישי) לאחר שבנו של השחקן בראד פיט, פקס ג'ולי-פיט, חשף את דעתו האמיתית על אביו בסטורי שפרסם לפני כשלוש שנים ונחשף לראשונה. פקס כינה את פיו "חרא ברמה עולמית" בסטורי באינסטגרם. עוד כתב עליו: "הפכת את חייהם של הקרובים אליי לגיהינום תמידי. אתה יכול להגיד לעצמך ולעולם מה שאתה רוצה," הוא הוסיף, "אבל האמת תתגלה יום אחד", ואז הוא הוסיף בסרקזם: "אז יום אב שמח, בן אדם נורא".

פיט בחר שלא להגיב לפרסום המילים הקשות, למרות דיווח שטען שפיט מרגיש "מדוכא" ו"מתוסכל" מהמצב. אלא שמקורב לשחקן מתעקש שזה לא  יכול להיות רחוק יותר מהאמת. "זה פשוט מצער שאנשים ממשיכים לנסות לערב ילדים בדברים", אומר המקורב ביום שלישי לאתר pagesix, "עברו שבע שנים ארוכות וזה מצער כשאנשים מעלים ללא צורך בעיות מהעבר, ולא לוקחים בחשבון את ההשפעה שיש לזה על כל המשפחה".

בראד פיט ובנו פקס (צילום: Pascal Le Segretain.GettyImages)
בראד פיט ובנו פקס (צילום: Pascal Le Segretain.GettyImages)

המקור מוסיף כי פיט לא מביע התייחסות לילדיו באמצעי התקשורת בכל הנוגע לגירושיו מהשחקנית אנג'לינה ג'ולי ב-2016 או למאבק המשמורת המתמשך שלהם - והוא ימשיך לשתוק. כזכור, פיט חולק את ששת ילדיו עם אשתו לשעבר ג'ולי, שהאשימה אותו בהתעללות פיזית ומילולית במהלך טיסה במטוס פרטי ב-2016. במסמכי בית המשפט באוקטובר 2022, טענה ג'ולי בת ה-48, שבעלה לשעבר "חנק את אחד מהילדים והכה אחר בפניו" ו-"תפס בראשה וטלטל אותה" במהלך הטיסה הידועה לשמצה.

למה בראד לא מזמין אותנו לקפה? דלונגי ובראד פיט (צילום: יחצ)
למה בראד לא מזמין אותנו לקפה? דלונגי ובראד פיט (צילום: יחצ)