לאחר שגי'ג'י חדיד עוררה סערה כשהעלתה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה שטען ש"ישראל היא המדינה היחידה שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה", היום (שלישי) הדוגמנית החליטה לחזור בה. 

בלי בושה: ג'יג'י חדיד שוב פרסמה האשמה אנטישמית נגד ישראל
אין גבול לשקרים: ג'יג'י חדיד מאשימה את ישראל בקצירת איברים לפלסטינים

"כמישהי ממוצא פלסטיני," הקדימה, "החדשות שוברות הלב האינסופיות שמגיעות מעזה היו כואבות ולעיתים קרובות גם קשות מנשוא. חשוב לי לחלוק סיפורים אמיתיים על הקשיים שאיתם נאלצים הפלסטינים להתמודד, אך השבוע שיתפתי משהו שלא בדקתי או חשבתי עליו לעמק לפני שפרסמתי אותו". 

"רציתי להציג את הדרכים שבהן החוק הבינלאומי מופר ע"י הממשלה הישראלית", הסבירה. "במקרה הזה, ניסיתי להדגיש כיצד הילדים הפלסטינים שנעצרים ע"י צה"ל לא זוכים לאותן זכויות שאותן יקבל הילד הישראלי. לצערי, השתמשתי בדוגמא לא נכונה כדי להעביר את הנקודה, ואני מתחרטת על זה", התנצלה.  

עוד אמרה: "הפוקוס שלי היה מכוון לבעיות בזכויות אדם. זו הסיבה שאני רוצה להדגיש שלתקוף כל אדם, מה שכמובן כולל יהודים, הוא לעולם לא בסדר. לקחת אנשים חפים מפשע בשבי זה לא בסדר. לפגוע באנשים כי הם יהודים זה לא בסדר. לא משנה הפשע, כשמדברים על דמוקרטיה, כולם זכאים לאותם זכויות – וילד פלסטיני, אפילו אם הוא מואשם בפשע נוראי, מגיע את אותן זכויות כמו ילד ישראלי"

כזכור, הדוגמנית מתכוונת לתמונה שפרסמה ובו המחבל אחמד מנסרה, לו קראה "ילד אסיר מלחמה" בפני כמעט 80 מיליון העוקבים שלה. ה"ילד" הורשע ונכלא לאחר שביצע פיגוע דקירה בשכונת פסגת זאב בירושלים כשהיה בן 13 ביחד עם בן דודו המבוגר ממנו חסן מנסרה. השניים יצאו למסע טרור במסגרתו דקרו את בן נאור בן עזרא ה-13 לאחר שיצא על אופניו מחנות ממתקים ופצעו אותו קשה. חסן חוסל בזירה ואחמד נעצר, ולאחר מכן בחקירתו הצהיר בגאווה ש"הגיע כדי לדקור יהודים".