כשהנסיך הארי ומייגן מרקל התראיינו במרץ 2021 לאופרה ווינפרי, הם הטילו פצצות שהרעידו את העולם כולו, בין היתר על כך שהתקיימו דיונים בתוך משפחת המלוכה לגבי מה יהיה צבע העור של בנם של בני הזוג ארצ'י לפני לידתו ב-2019 . כעת, ספר חדש מאת אומיד סקובי בשם: "Endgame: Inside the Royal Family and the Monarchy's Fight for Survival", שופך אור חדש על התקרית ועל האופן שבו ארמון בקינגהאם הגיב.

חודש לאחר שידור הראיון ב-2021, ה"טלגרף" דיווח שהמלך צ'ארלס השלישי כתב למרקל והביע את עצבותו על האופן שבו המשפחה התפצלה, והצער שלו על כך שהיא והארי בחרו לשתף כל כך הרבה בפומבי. ספרו של אומיד מספק כעת פרטים נוספים על התכתבות זו. לפי הספר, מקורות אמרו שצ'ארלס רצה להבהיר למרקל שהוא לא מרגיש שההערות בנוגע לצבע העור נאמרו מתוך "רצון לא טוב" או "דעות קדומות סתמיות". 

המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)
המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)

אומיד מפרט כי השניים החליפו ביניהם התכתבויות, אך כנראה שהנסיך הארי ומייגן מרקל עדיין לא הסכימו לקבל את האירוע. עם זאת, המכתבים השיגו "לפחות תחושה ששניהם נשמעו". זמן קצר לאחר שידור הראיון, ארמון בקינגהאם פרסם הצהרה בשמה של המלכה אליזבת השנייה, תוך התייחסות לכמה מהנושאים שעלו במהלך השיחה.

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)