גיא עוזרי, מנהלה האישי של הזמרת מדונה, נחת בסוף השבוע בישראל. עוזרי, ששינה את תמונת הפרופיל באינסטגרם שלו לתמונה של נועה ארגמני, החטופה ממסיבת הנובה שנמצאת עדיין בשבי בעזה, ביקר במרכז השיקום לנפגעי המסיבה ושיתף תיעוד מאוהל האבדות שנמצאו בשטח מאז הטבח. לצד השיתוף, כתב: ״אתמול ביקרתי במרכז השיקום של פסטיבל נובה , יוצרי פסטיבל המוזיקה לשלום שהסתיים בטרגדיה בטבח ב-7 באוקטובר, בו מאות איבדו את חייהם, וחלקם נלקחו בשבי, כולל נועה ארגמני שהפכה לתמונת הפרופיל שלי בחודשיים האחרונים. היא עדיין בת ערובה בשבי".

 גיא עוזרי, מדונה (צילום: רויטרס)
גיא עוזרי, מדונה (צילום: רויטרס)

עוזרי המשיך לספר על קורבנות המסיבה כשכתב: "הפוסט האחרון שלי היה על גיא אילוז. הוא היה אחד האנשים שגם נלקחו מהפסטיבל בשבי. למרבה הצער, גופתו נמצאה אתמול. יהי זכרו ברוך", וסיפר על העשייה של מפיקי הפסטיבל לאחר הטרגדיה הנוראית: "בתוך ההרס, ארבעה ימים בלבד לאחר ה-7 באוקטובר, הקימו מייסדי הפסטיבל את מרכז נובה - מקלט שבו ניצולים מתאספים סביב יום ולילה. לראות את זה היה ממש מעורר השראה. אנשים אלה אינם רק אוהבי מוזיקה, הם תומכי שלום".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Guy Oseary‎‏ (@‏‎guyoseary‎‏)‎‏

עוזרי סיים את דבריו כשאמר: "הרוגע והתמיכה הקולקטיבית שלהם זה בזה היו מרגשים מאוד. הסיפורים שלהם מצערים, כל אחד עם סיפור ההישרדות המופלא שלו. הקו הדק בין חיים למוות תלוי לעתים קרובות בבחירות פשוטות, רגעים של מזל ולא בכל נתיב מילוט שנקבע מראש. תמונה מדהימה אחת שהדהדה עמוק הייתה אוהל אבדות ומציאות ממש מחוץ לאזור ההופעה. צילמתי את הסרטון הזה בתוך האוהל הזה". המילים האלו מגיעות מאחד האנשים הקרובים ביותר למדונה בעשורים האחרונים ואולי חושפים מעט יותר אמת על המצב בפניה ובפני הסביבה שלה שלעיתים תכופות ניזונים מפייק ניוז שמופץ ברחבי העולם.  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Guy Oseary‎‏ (@‏‎guyoseary‎‏)‎‏