לפני כשלושה שבועות הרשת סערה כשהזמרת המצליחה בילי אייליש התראיינה למגזין "Variety" וסיפרה שם על אהבתה לנשים. הריאיון של אייליש לא היה נחרץ, ובין מילותיה אמרה: "אני אוהבת אותן כאנשים, אני נמשכת אליהן כאנשים. אני נמשכת לנשים באמת", כשהיא מתארת את אהבתה לנשים, אך לא משתמשת במונחים ספציפיים. עוד הוסיפה אייליש: "יש לי קשרים עמוקים עם נשים בחיים שלי, החברות בחיי ובנות המשפחה בחיי. אני נמשכת לנשים, אבל גם מאוימת מהן, מהיופי והנוכחות שלהן".

הריאיון הזה הספיק למיליוני המעריצים שקבעו עובדה לפיה הכוכבת האהובה שלהם הכריזה על יציאתה מהארון ואילו היא לעומת זאת, לא הגיבה על הדברים ונתנה לספקולציות לזרום ללא הפסקה. כעת, הכוכבת התייחסה לאותו ריאיון מדובר באופן שלא משתמע לשתי פנים ויצאה מהארון לעיניי המצלמות. 

אתמול (שבת), צעדה אייליש על השטיח האדום באירוע חגיגי של המגזין אליו התראיינה לפני מספר שבועות, ובשיחה עם הכתבת שראיינה אותה, אמרה שהיא לא מתכוונת לעשות סיפור גדול מההכרזה שלה: "קצת חשבתי לעצמי – 'זה לא היה ברור?', לא הבנתי שאנשים לא ידעו. למה אנחנו פשוט לא יכולים להתקיים? אני עושה את זה כבר הרבה זמן, ופשוט לא דיברתי על זה. אופס".

בריאיון המתוקשר של Variety כאמור, סיפרה אייליש שהיא אמנם נמשכת לנשים אך עדיין מרגישה מאוימת מהן. אתמול על השטיח האדום, שאלה אותה הכתבת האם הגישה של נשים כלפיה השתנתה מאז פרסום הדברים, והכוכבת ענתה: "אני עדיין מפחדת מהן, אבל חושבת שהן מאוד יפות".