השחקנית ההוליוודית המצליחה, אנג'לינה ג'ולי שלא ממש תמכה בישראל במהלך המלחמה בניגוד לאביה ג'ון וויט, דיברה בגילוי לב על התקופה הקשה בחייה, עם הגירושים שלה מהשחקן בראד פיט - בראיון למגזין WSJ. זוכת האוסקר, המגלמת את הזמרת מריה קאלאס בסרט חדש, אמרה במהלך הראיון שהיו לה כמה התלבטויות לגבי התפקיד, כשהיא מבחינה בסימנים מוכרים של מתח משתלט על גופה.

"הגוף שלי מגיב חזק מאוד ללחץ", אמרה ג'ולי. "רמת הסוכר שלי עולה ויורדת". היא גם חשפה: "פתאום היה לי שיתוק של בל שישה חודשים לפני הגירושים שלי". ג'ולי ופיט הודיעו על פרידתם ב-2016, לאחר ויכוח לכאורה על מטוס שבו היו מעורבים ילדיהם. בשנים שחלפו מאז, השחקנים היו מעורבים במאבק משפטי קשה, במיוחד על משמורת על ששת ילדיהם: מדוקס, 22, פאקס, 20, זהרה, 18, שילה, 17, והתאומים נוקס ליאון וויויאן מרקלין, 15.

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט  (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום: רויטרס)

"היינו צריכים להחלים", אמרה ג'ולי על עצמה ועל ילדיה לאחר הגירושים. היא לא חשפה פרטים נוספים על סיבת הפילוג. "יש דברים שהיינו צריכים להחלים מהם". מאז 2016, ג'ולי מקדישה את עצמה לילדים שלה, לפרויקטים הקולנועיים שלה, ועכשיו למותג האופנה החדש שלה, "Atelier Jolie". 

היא אמרה למגזין שבלוס אנג'לס "אין לה באמת חיי חברה", והאנשים היחידים שהיא באמת מבלה איתם הם הילדים שלה. "הם האנשים הכי קרובים אלי ואל חיי, והם החברים הקרובים שלי", אמרה. "אנחנו שבעה אנשים שונים מאוד, וזה הכוח שלנו". ג'ולי, שנולדה בלוס אנג'לס, אמרה גם שהיא רוצה לעזוב את הבועה ההוליוודית ולבלות יותר זמן בקמבודיה, שם היא אימצה את מדוקס וצילמה את הסרט "קודם הם הרגו את אבי" ב-2017 - אבל הצרות המשפטיות שלה עם פיט לא מאפשרות לה לעשות זאת. "זה חלק ממה שקרה אחרי הגירושים שלי. איבדתי את היכולת לחיות ולטייל כמו בחופשיות. אני אעבור כשאוכל", אמרה. "גדלתי במקום די רדוד. מכל המקומות בעולם, הוליווד היא לא מקום בריא. אז אתה מחפש אותנטיות".

אנג'לינה ג'ולי, ''עד במנוסה'' (צילום: Tulip Entertainment)
אנג'לינה ג'ולי, ''עד במנוסה'' (צילום: Tulip Entertainment)