קשה כבר לעקוב אחרי חייה הפרטיים של הזמרת בריטני ספירס. לפני ארבעה חודשים נפרדה מבעלה, סם אסגרי, כשנה בלבד לאחר שהתחתנו, וכעת ספירס חוזרת לחיק משפחתה הקרובה, לאחר ריב סוער של שנים. כזכור, ספירס הייתה תחת האפוטרופסות של אביה, ג'יימי ספירס, אלא שלחץ ציבורי של מעריציה עשה את שלו והיא הצליחה לאחר 13 שנים להשתחרר מכבליו. 

ייתכן שכעת, למרות הריב הסוער ולחץ המעריצים, השניים השלימו? הזמרת פרסמה אתמול (שלישי) שלל צילומים משפחתיים מהעבר - רובם מראים אותה נושאת את בניה כשהיו הרבה יותר צעירים, אבל אחד גם מראה את ג'יימי ליד הזמרת, כשהוא אוחז בקופסת האוכל של נכדו ובקופסת מיץ.

ג'יימי ספירס  (צילום: AFP.GettyImages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP.GettyImages)

בריטני לא כתבה דבר על התמונות, אבל נראה שהיא רומזת על הרצון שלה לסולחה עם אביה. זה קורה לאחר שנאלץ לכרות את אחת מרגליו בעקבות זיהום מסיבי, ולאחר חמישה ניתוחים לא מוצלחים. בנוסף לחולי, ג'יימי נאלץ להתמודד עם מטח הביקורת על הטיפול שלו בבריטני - כשהזמרת יצאה כנגדו ברשתות החברתיות.

כפי שדווח ב-TMZ, מקורבים לזמרת סיפרו כי היא התרככה כלפיו לאחרונה. עוד נמסר שהיא אפילו מתגעגעת אליו לפעמים ושוקלת לשלוח לו כסף כדי לעזור לו. מקורבים דיווחו כי ג'יימי פתוח לגמרי לחדש את הקשר עם בתו, וכי אין דבר שישמח אותו יותר מאשר להיות שוב ביחסים טובים עם בריטני. כל זה מגיע על רקע איחודה של בריטני עם אימה לין ספירס, לאחר שהשתיים נפגשו לכבוד יום הולדתה ה-42 של הזמרת, אותו חגגה בסוף השבוע.

בריטני ספירס, לין ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס, לין ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)