השחקנית שאנון דוהרטי המוכרת בעיקר מתפקידה כברנדה וולש בסדרת הנוער הפופולרית "בוורלי הילס 90210", חשפה השבוע כי הסרטן איתו היא מתמודדת בשנים האחרונות התפשט לעצמות. עוד חשפה השחקנית כי המאבק שלה במחלת הסרטן והגירושים מבעלה התרחשו במקביל מוקדם יותר השנה. בפרק הבכורה של הפודקאסט החדש שלה "בואו נהיה ברורים עם שאנון דוהרטי", השחקנית שיתפה שהיא עברה ניתוח להסרת גידול במוח בינואר, לאחר שנודע לו שבעלה לכאורה בגד בה.

"נכנסתי לניתוח מוקדם בבוקר וזה קרה אחרי שגיליתי שהנישואים שלי הסתיימו בעצם, שבעלי ניהל רומן כבר שנתיים", אמרה. "הוא רצה לבוא איתי לניתוח. לא יכולתי להיכנס איתו לניתוח הזה. הרגשתי כל כך נבגדת. בסופו של יום, פשוט הרגשתי כל כך לא אהובה על ידי מישהו שהייתי איתו במשך 14 שנים, על ידי מישהו שאהבתי בכל ליבי", המשיכה דוהרטי והוסיפה כי לצדה היו אימה, אחיה וחברים.

שאנון דוהרטי, קורט איסוואריינקו (צילום:  David Livingston Gettyimages)
שאנון דוהרטי, קורט איסוואריינקו (צילום: David Livingston Gettyimages)

דוהרטי אמרה שהייתה "אובססיבית" במשך חודשים למציאת האמת על בגידתו של בעלה, "אם הייתם 14 שנים ביחד ובגדתם, האם לא מגיע לצד השני את האמת המוחלטת, בלי קשר לכמה זה פוגע בו? אם הם אלה שמבקשים את זה, אם הם אלה שאומרים, 'תקשיב, אני מקבל את זה, אני יכול לבכות, אני יכול לכעוס, וזה אולי באמת מבאס לשמוע, אבל אני צריך לשמוע את זה כי אני צריך סגירה וככה אני מקבל את הסגירה שלי', אז היו לי הרבה חודשים של ניסיון להבין מה אני הולכת לעשות", היא הסבירה.

כוכבת "בוורלי הילס, 90210" אמרה שחלק מהבלבול שלה היה תופעת לוואי מניתוח המוח שעברה בסמוך לבגידה, והסבירה: "הייתי כל כך מבולבלת, וגם לקחתי סטרואידים ותרופות רבות אחרות". דוהרטי נישאה לצלם קורט איסוואריינקו ב-2011 והגישה בקשה לגירושין באפריל השנה. היא הייתה נשואה בעבר לאשלי המילטון מ-1993 עד 1994, ולריק סלומון מ-2002 עד 2003. 

שאנון דוהרטי, קורט איסוואריינקו (צילום:  VALERIE MACON  Getty Images)
שאנון דוהרטי, קורט איסוואריינקו (צילום: VALERIE MACON Getty Images)