סלינה גומז אישרה אתמול (שישי) שהיא בזוגיות עם המפיק והמוזיקאי היהודי-אמריקאי בני בלנקו, חברו הטוב של האקס המיתולוגי שלה - ג'סטין ביבר. רבים ממעריציה של הזמרת והשחקנית סערו אחרי שגומז הגיבה על פוסט בחשבון המעריצים שלה באינסטגרם, שהסב את תשומת הלב הציבורית ל"שמועות שהיא יוצאת עם המפיק בני בלנקו".

תחילה, היא עשתה לייק לפוסט שעלה בחשבון המעריצים, שטען: "סלינה גומז לכאורה מאשרת שהיא במערכת יחסים". אלא שהזמרת לא רק אהבה את הדיווח, אלא גם הגיבה: "עובדות".  בין התגובות שמאשרות את הזוגיות עם חברו הטוב של האקס, שיקלן מאז נמחקו, כתבה גומז על בני: "הוא עדיין טוב יותר מכל מי שאי פעם הייתי איתו, הסוף". כמו כן ציינה כי "הוא הכל בשבילי". בתגובה אחרת, הודיעה הזמרת בפני מעריץ שלשיטתה לא פרגן מספיק ככל הנראה, כי: "אם אתה לא יכול לקבל אותי בשמחה שלי, אז אל תהיה בחיי".

בהמשך, הרשת סערה בשנית, כששיתפה בסטורי תמונה שלה מתכרבלת עם מישהו שנראה כמו בלנקו. לאחר מכן היא העלתה סטורי אחר, בו הציגה טבעת עם האות שבה מתחיל שמו של בן זוגה החדש, לכאורה, כמובן. שכן הנציגים של הזמרת והמפיק טרם הגיבו רשמית.

לסלינה ובני יש היסטוריה משותפת. השניים עבדו יחד ב-2021 על השיר שלה I Can’t Get Enough ונותרו קרובים מאז. בתחילת החודש שעבר היא הגיבה לפוסט שלו על ספר בישול שהוציא, וכתבה "סוף סוף". בנוסף, שיתפה את הפוסט שלו אצלה בחשבון וכינתה את בני: "אחד המועדפים" (עליה, כמובן). אפילו אמא שלה עוקבת אחריו ברשתות.

כזכור, סלינה וג'סטין יצאו און אנד אוף במשך שמונה שנים. הפעם האחרונה שהשניים נפרדו הייתה במרץ 2018, חודשים ספורים לפני שנישא לאשתו, היילי ביבר. שנה לפני כן, שמה של סלינה נקשר לדה וויקנד, כאשר יצאו יחד מספר חודשים בודדים.