בחודש אוקטובר האחרון, הזמרת סיה בת ה-47 עלתה לבמה להעניק פרס למנתח פלסטי בכיר בלוס אנג'לס בטקס פרסי ה- Daytime Beauty, טקס פרסי ביוטי יוקרתי. הזמרת היממה את העולם כשחשפה את מתיחת הפנים הדרסטית שעברה, ולא ניסתה להסתיר את השינוי הקוסמטי, בשונה משאר כוכבי הוליווד. על מתיחת הפנים, אמרה: "אני כוכבת פופ שבדרך כלל מסתירה את פניי. עשיתי מתיחת פנים מדהימה על ידי ד"ר טללי. הוא מדהים ועושה עבודה כל כך טובה".

סיה לאחר מתיחת הפנים (צילום: Frazer Harrison.GettyImages)
סיה לאחר מתיחת הפנים (צילום: Frazer Harrison.GettyImages)

כעת, ממשיכה סיה להפתיע את המעריצים וחושפת שעברה הליך קוסמטי חדש בסוף השבוע האחרון – שאיבת שומן. בציוץ שהעלתה לחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), כתבה: "נאלצתי לקחת תרופה שגרמה לי להעלות הרבה במשקל ואי אפשר לשנות את זה עם פעילות גופנית אז הלכתי היום לשאיבת שומן". הכוכבת המשיכה במילים כנות ולא אופייניות לכוכבים בסדר הגודל שלה כשדיברה על הפריבילגיה שניתנה לה בשביל לעבור הליך כזה: "בבקשה תדעו שאני כל כך ברת מזל שיש לי את המשאבים לשנות איך שאני נראית, וכשאתם רואים אותי שוב לוהטת, אז שתדעו שזה לא מגיע מאימונים ודיאטה. אני רוצה להיות כנה לגבי כל התהליכים שאני עוברת. אני חסרת בטחון כמו רוב האנשים, ולהיות בעין הציבור גורם לי לחרדה, אז עשיתי את הבחירה לשנות את המראה שלי בגלל בעיות הביטחון שיש לי".

סיה מתמודדת מתחילת הקריירה המשגשגת שלה עם בעיות דימוי גוף וחרדת קהל, כשסימן ההיכר המזוהה ביותר עמה, הוא הפאה הגדולה שמכסה תמיד חצי מפניה. יחד עם זאת, הזמרת דוגלת בפתיחות וכנות עם מעריציה, ובחודש מאי האחרון חשפה בפודקאסט שהיא נמצאת על הרצף האוטיסטי כשאמרה: "במשך 45 שנה חשבתי לעצמי שאני חייבת לעטות על עצמי את החליפה שלי, רק בשנתיים האחרונות הפכתי להיות עצמי באופן מלא".

סיה (צילום: Pascal Le Segretain.GettyImages)
סיה (צילום: Pascal Le Segretain.GettyImages)