חדשות טובות לחוגגים: ברית האירוסין בין מלכת היופי של רוסיה, אלינה לינקובה לבין טרול האינטרנט, ג׳קסון הינקל, שהוכרזה רק לפני שלושה חודשים, הגיעה לסיומה. מי שלא מוצא את עצמו גולל ב-x (לשעבר טוויטר) כל היום וקורא דיונים בין תומכי נאצים, נעדכן אתכם שג׳קסון הינקל הוא טרול אנטישמי שידוע בהוצאת דיבת חיילי צה״ל והפצת פייק ניוז בכל הנוגע למלחמה בעזה. 

הינקל לא רק תומך בחמאס, אלא גם ברוסיה במלחמת רוסיה-אוקראינה, ובגדול בכל מה שרע בעולם. התמיכה הרוסית היא אולי הסיבה היחידה שנעמדה לצידו מלכת היופי של רוסיה לשנת 2022 והפכה בספטמבר האחרון לארוסתו. היום (ראשון), מלכת היופי מודיעה באינסטגרם שהיא עוזבת אותו. 

אלינה לינקובה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לינקובה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

העזיבה לא מגיעה בחלל ריק, על פי התגובות שהגיבה אלינה למעריצים באינסטגרם, הוא התגלה כנרקיסיסט והיא שמחה שעזבה אותו. ״עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא״, כך ציינה. כמה מהתגובות האחרות קראו לג׳קסון גיבור שעומד לצד אנשים חלשים, גם להם אלינה הגיבה וכתבה: ״הוא הגיבור שלך, לא שלי. לא מגיע לו אותי״.

בתגובה אחרת חשפה כי הוא ניסה לאיים עליה בגירוש בחזרה לרוסיה והוסיפה כי "ג'קסון אולי נראה כמו איש בוגר כשהוא לובש חליפה, אבל הוא בן 23 וילדותי מאוד. הוא לא מוכן לחיי נישואים". אנחנו תומכים בלב שלם בהחלטה של אלינה, ויודעים שזה לטובה. לאף מלכת יופי לא מגיע להיות מאורסת לבחור אנטישמי שקיבל חסימה מכל רשת חברתית אפשרית בעקבות הפצת פייק ניז, מלבד x (לשעבר טוויטר).

אלינה לינקובה, ג׳קסון הינקל (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)
אלינה לינקובה, ג׳קסון הינקל (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)