עוד חוזר הניגון: ימים אחדים אחרי שאביה של בריטני ספירס עבר ניתוח לקטיעת רגלו, האקסים המדוברים חוזרים לסבב נוסף. כידוע, הזמרת העלתה מהאוב את סכסוך האהובים הישן בינה ובין ג׳סטין טימברלייק בספר הזכרונות שלה, וזכתה לאיום בתביעה מצידו. עכשיו השניים חוזרים לסיבוב ריבים נוסף. ביום רביעי האחרון, טימברלייק החליט לעשות מעשה ובעת הופעתו בלאס וגאס, מול אלפי אנשים, שלח עקיצה מאוד ברורה לבת הזוג לשעבר. רגע לפני ששר את השיר ״cry me a river״, זרק לקהל "בלי לפגוע" ושורה מהשיר של נירוונה "Smells Like Teen Spirit", והדגיש את השורה "entertain us". כלומר - זה הכל רק בידור, די ברור לכולנו למי הוא מתכוון.

View this post on Instagram

A post shared by BreatheHeavy (@breatheheavy)

הזוגיות הנוצצת של השניים נמשכה שלוש שנים ונגמרה בשבר גדול, גם לזוג עצמו וגם לקהל שהיה מאוהב באהבה שלהם. עם זאת, נדמה שהכוכבים עדיין תקועים עמוק במה שהיה פעם. ספר הזכרונות של בריטני, שיצא באוקטובר האחרון, הזכיר לנו נשכחות ושם בספוטלייט את הפרידה שלה מטימברלייק. בספרה בריטני מספרת כי בן זוגה לשעבר ניצל אותה בעת שהוציא את השיר “Cry Me A River”, שלכאורה נכתב על כך שספירס בגדה בטימברלייק דאז. מאז טימברלייק על הכוונת של צבא מעריציה של בריטני. 

מימים יפים יותר. בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק (צילום: Getty images)
מימים יפים יותר. בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק (צילום: Getty images)

אבל זה לא נגמר שם, ומי יודע אם ייגמר גם בסיפור הנוכחי. לאחר ההופעה ברביעי האחרון, ספירס לא נשארה חייבת. הכוכבת העלתה לאינסטגרם פוסט בנוסח בריטני הידוע, טקסט קצת לא ברור עם הרבה רמזים נסתרים, ואם נחבר את הכל ביחד - נבין במה מדובר. למעשה בטקסט הזה בריטני חושפת כי היא והאקס היו נוהגים לשחק כדורסל לא מעט פעמים, והייתה מנצחת אותו באופן תדיר. האם אנחנו מגלים כאן פרט חדש על יכולות הכושר שלהם?

בפוסט היא כותבת: ״אלוהים ישמור, הסיפורים שאוכל לספר לכם מסט הצילומים. תמיד יש צדדים נוספים לסיפור - ומה שראיתם זה אפילו לא חצי. הצילומים התרחשו באריזונה, היה חם מאוד. שתי גרסאות צולמו באותו היום, רוב הבנים אמרו 'אני בהלם', גם אף פעם לא ציינתי איך ניצחתי אותו בכדורסל - והוא היה בוכה - בלי לפגוע". לצערנו, מאז פרסום הפוסט - בריטני כבר מחקה את הטקסט, אבל לנצח יישארו צילומי המסך בליבנו. האם זה אי פעם הסאגה תיגמר? האם נזכה לדיבייט בלייב של האקסים פשוט מתווכחים וסוגרים את הנושא הזה אחת ולתמיד? הלוואי שכן. 

יאללה מחכים לריב סיום, או לפחות לסולחה. בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק (צילום: Getty images)
יאללה מחכים לריב סיום, או לפחות לסולחה. בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק (צילום: Getty images)