כוכבת סרט האימה המפורסם "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", ג'ניפר לאב יואיט שיתפה שתגובת המעריצים לשינוי בשיער שלה באוגוסט האחרון, לימדה אותה לקח חשוב. כפי שהיא ניסחה זאת: "הזדקנות בהוליווד זה ממש קשה. את לא יכולה לעשות שום דבר נכון". "סידרתי את השיער שלי ולא היה לי אף לא טיפה של איפור", אמרה יואיט בת ה-44, בפרק האחרון בפודקאסט "Inside of You". "אז, שמתי פילטר. באמת לא חשבתי על זה". אבל התמונה התפוצצה ברשתות החברתיות. כפי שהיא נזכרה: "חבורה של אנשים כתבו, 'ג'ניפר לאב יואיט אינה ניתנת לזיהוי'. 'אי אפשר לזהות אותה, אז היא הלכה לפילטרים כי היא לא רוצה שנדע כמה רע היא באמת נראית עכשיו בשנות ה-40 לחייה'".

@insideofyou_podcast

Jennifer Love Hewitt talking about the Catch-22 of aging in Hollywood

♬ original sound - Inside of You Podcast

"זה מטורף, נכון?", ציינה השחקנית שסיפרה שבאותו הזמן היא "ניסתה לצחוק על זה". "כל כך הרבה אנשים אמרו שאני נראית אחרת", היא כתבה בתמונות האינסטגרם שהעלתה בספטמבר. "אני נראית אותו דבר, כמו תמיד. לא יכולתי להיראות טבעית יותר. מסננים לא כל כך משנים אותך". אבל לדברי יואיט, הבדיחה שלה רק עוררה את הלהבות.

"אנשים הגיבו 'טוב, עכשיו היא רק מגינה על עצמה ולמה היא מתגוננת?'", היא נזכרה. "הבנתי שאני לא יכול לצאת מזה טוב". למרות שהיא תשמח פשוט להתעלם מהביקורת, השחקנית הודתה שהיא כן לוקחת ללב מה שאנשים אומרים: "להעמיד פנים שאנחנו לא, זה שקר".