השמועות מגיעות אלינו גם מעבר לים. מריה קארי בת ה-56, זמרת הקריסמס החגיגית שחוזרת אל הפלייליסט מידי שנה עם הלהיט ״All I Want For Christmas Is You״ עוברת משבר זוגי ואנחנו כאן לדווח. מידי שנה בחגי דצמבר, הזמרת יוצאת לסיבוב הופעות וטיול חגיגי עם משפחתה, והשנה התגלה כי בן זוגה מזה 7 שנים, בריאן טנקה בן ה-40, לא הצטרף אלייה. על פי מגזין People, השניים נפרדו.

מריה קארי וטנקה (צילום: Splashnews)
מריה קארי וטנקה (צילום: Splashnews)

קארי וטנקה החלו לצאת ב-2016 לאחר שעבדו יחד באופן מקצועי במשך עשור. טנקה היה הכיאוגרף של קארי ובמהלך השנים היה עולה לרקוד איתה על הבמה. השנה, הוא נעדר מסיבוב ההופעות וכבר מספר חודשים שהם אינם נראו יחד. השניים היו נוהגים לצאת לטיול סקי משפחתי משותף באספאן, ומהדיווחים עולה כי השנה טנקה לא הצטרף אלייה. בשנה שעברה מריה העלתה תמונת ״חג שמח״ עם טנקה, אבל בראיון לפני שבועיים למזגין People, קארי אמרה: "ציפיתי לחג המולד כל השנה, כי בשנה שעברה הוא לא היה טוב כל כך".

View this post on Instagram

A post shared by Mariah Carey (@mariahcarey)

השמועות החלו כבר לפני מספר חודשים, כשסיבוב ההופעות החל והבן זוג לא הופיע. כעת זה ככל הנראה רשמי. הזוג נראה לאחרונה מבלה יחד בפומבי במרץ, כאשר הזמרת חגגה את יום הולדת. באותו זמן, טנקה שיתף תמונה שלו ושל קארי מחייכים ומחבקים אחד את השני באינסטגרם. זה הזכר האחרון לזוג ברשתות החברתיות. מחזיקים אצבעות ומקווים לטוב למלכת הקריסמס.  

View this post on Instagram

A post shared by Bryan Tanaka (@bryantanaka)