השחקן האגדי, מת׳יו פרי, מהסדרה האגדית ״חברים״, הלך לעולמו לפני מספר שבועות בודדים. המוות שלו הכה בתדהמה לכולנו וחשף סיפורים אישיים קשים מחייו של פרי. אל כל זה מצטרף עוד שיחה של ג׳ורג׳ קלוני שמספר על חברו הוותיק. בשיחה עם Deadline ביום שלישי, סיפר קלוני שחלומו של פרי היה לקבל תפקיד בסיטקום - מה שקרה בסופו של דבר כאשר לוהק לתפקיד צ'נדלר בינג בסרט "חברים" ב-1994. 

מת׳יו פרי (צילום: Getty images)
מת׳יו פרי (צילום: Getty images)

עם זאת, בגלל ההתמכרויות שלו, פרי עדיין התקשה להמשיך בחייו הרגילים. "הוא היה ילד וכל מה שהוא היה אומר היה 'אני רק רוצה להיכנס לסיטקום, אחי. אני רק רוצה להיכנס לסיטקום רגיל ואני אהיה הגבר הכי מאושר עלי אדמות'", סיפר קלוני. "והוא הגיע כנראה לאחד הסיטקומים הטובים אי פעם. הוא לא היה מאושר. זה לא הביא לו שמחה או אושר או שלווה".

מת׳יו פרי, ״חברים״ (צילום: Getty Images / Handout)
מת׳יו פרי, ״חברים״ (צילום: Getty Images / Handout)

קלוני הסביר שהשניים עבדו זה לצד זה כל יום ועדיין לא היה לו מושג "מה עובר עליו". באותה תקופה, קלוני צילם את "ER" בעוד פרי צילם את "חברים", שתיהן היו התוכניות הפופולריות ביותר בשנות ה-90. "פשוט ידענו שהוא לא מרוצה ולא היה לי מושג שהוא לוקח 12 ויקודין בכל יום, וכל הדברים שהוא דיבר עליהם, כל הדברים קורעי הלב האלה", אמר קלוני, בהתייחס לווידויים של פרי שנכתבו עליהם בספר הזיכרונות שלו, שם סיפר שבשלב מסוים בחייו הוא נטל עד 55 טבליות ויקודין ביום בליווי ליטר וודקה. "וזה בעיקר אומר לך שהצלחה וכסף לא רק מביא לך אושר אוטומטית. אתה צריך להיות מאושר עם עצמך ועם החיים שלך".

מת׳יו פרי (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
מת׳יו פרי (צילום: Kevin Winter.GettyImages)

"הכרתי את מאט כשהיה בן 16", אמר קלוני. "נהגנו לשחק טניס משוטים ביחד. הוא צעיר ממני ב-10 שנים בערך. הוא היה ילד נהדר, מצחיק", המשיך השחקן. כידוע, פרי נמצא מת בבריכה של אחוזתו בהוליווד בשווי 4 מיליון דולר ב-28 באוקטובר. הוא היה בן 54. דו"ח נתיחת המוות חשף שהוא מת עקב כמות קטלנית של קטמין ובופרנורפין, המשמשים לסייע בהתמכרות לאופיואידים והפחתת כאב.

ג׳ורג׳ קלוני (צילום: Neil P. Mockford / Stringer)
ג׳ורג׳ קלוני (צילום: Neil P. Mockford / Stringer)

הדו"ח הרפואי ציין כי השחקן קיבל עירוי קטמין באופן קבוע, כאשר המינון האחרון המאושר היה שבוע לפני מותו. פרי גם לקח זריקות טסטוסטרון, תרופות נגד סוכרת, אמוקסיפן כדי לרדת במשקל וסוכריות ניקוטין. לקראת מותו, הוא ניסה להפסיק לעשן סיגריות כשהעוזר שלו גילה שהשחקן מעשן יותר משתי קופסאות ביום. המאבק שלו בשימוש בסמים התחיל עם אלכוהול כשהיה בן 14, חשף בעבר כי הוציא 9 מיליון דולר בניסיון להתפכח. באוקטובר 2022, הוא אמר ל"ניו יורק טיימס" שהוא נקי במשך 18 חודשים לאחר שסבל מחוויה של כמעט מוות כמה שנים קודם לכן.

מת׳יו פרי (צילום: Kevin Winter)
מת׳יו פרי (צילום: Kevin Winter)