ג'סיקה סיינפלד, אשתו של הקומיקאי ג'רי סיינפלד מסכמת את השהות שלהם בישראל. רגע אחרי שחזרו לביתם בארה"ב, ג'סיקה סיינפלד שיתפה הלילה (ראשון) ברשתות החברתיות תמונות מהמסע בארץ. ביניהן תמונות עם משפחות החטופים, מפגש עם חטופים ששוחררו, ביקור ביישובי העוטף שנטבחו, ביקור בכותל המערבי, באתר פסטיבל "נובה" ומפגש עם "אחים לנשק".

היא הוסיפה וכתבה: "פגשנו אחים ואחיות שארגנו את המחאה נגד נתניהו, אבל שבעה באוקטובר התאגדו לעזור ולתרום. נדהמים מהארגון הוולנטרי, מודל אירגוני שצריך ללמדו". ג'סיקה סיכמה את הביקור כולו וכתבה: "הרגע חזרנו הביתה מישראל. רצינו לראות בעצמנו את ההשפעות של פיגועי ה-7 באוקטובר ראינו בתים בהם משפחות עונו, נורו, הופצצו ונשרפו בחיים. עמדנו בשדה שבו ילדים בפסטיבל מוזיקה נרצחו ונחטפו במאות כשהם ברחו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"כמה שזה היה כואב להיות במקומות ההם, עם זאת, מה שאני הכי אזכור זה את האנשים שפגשנו בישראל. גיבורים שהצילו והצילו אלפי חיים צעירים מניו יורק שבאו לעבוד בחוות להחליף את אלו שיצאו להילחם נגד החמאס בני ערובה לשעבר ומשפחות של אלה שעדיין מוחזקים שעברו טראומה אך עדיין מבקשים לעזור. אנשים יוצאי דופן שהתאגדו כדי לספק סיוע חירום באמצעות שירות אזרחי", כתבה.

עוד הוסיפה אשתו של הקומיקאי: "זה היה הביקור החמישי שלי בישראל, ומעולם לא ראיתי מדינה מאוחדת יותר. בין אנשים מכל תחומי החיים, מחיילים פצועים ועד משפחות פעילי שלום שאימהותיהם, אבותיהם או אחיהם נרצחו או עדיין מוחזקים בשבי בעזה, זוועת ה-7 באוקטובר מחקה מחלוקות בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר - להביס את החמאס, לבנות  ישראל טובה ובטוחה יותר, ועולם טוב יותר ובטוח יותר".

נעם לניר וג'רי סיינפלד (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)
נעם לניר וג'רי סיינפלד (צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק)