בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ ביקרה בשבוע שעבר בישראל יחד עם בעלה ג'ארד קושנר, ששימש כיועצו של הנשיא. השניים שנחתו בנתב"ג נפגשו שם עם יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, שלקח אותם לסיור של יממה בלבד לפני שעלו על מטוס וחזרו לארצות הברית.

טראמפ וקושנר הגיעו לסיור בכפר עזה, שם צפו מקרוב בזוועות השבעה באוקטובר. בתום הביקור ביישובי העוטף, הספיקה טראמפ להחליף לשמלה מלכותית, לחבוש כובע מהודר ולעלות לירושלים. הזוג המלכותי ביקר בכותל המערבי, ערך סיור במקום ותפילה ושם סיימו את הביקור הקצר שלהם בישראל. אלא שבמטוס פגשו את הכוכבת הישראלית, נועה קירל.

איוונקה טראמפ וג׳ראד קושנר בכפר עזה (צילום :נתן וויל)

הזמרת שנמצאת תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון, נפגשה עם טראמפ וקושנר בטיסתם ארצה, כשגם היא חזרה בדיוק באותו הזמן משהותה בארצות הברית, שם קידמה את הקריירה הבינלאומית שלה וצילמה קליפ חדש. לא רק קירל התרגשה לפגוש בטראמפ, אלא גם היא זיהתה את הכוכבת הישראלית ומיהרה לצלם איתה סלפי. כעת איוונקה שיתפה את התמונה המשותפת וכתבה: "שמחתי לפגוש את האור היפה הזה והתומכת האמיצה של ישראל בטיסתי". טראמפ תייגה את קירל והוסיפה: "הבת שלי התרגשה מאוד למצוא את התמונה הזאת בגלריה שלי", והוסיפה את השיר "יוניקורן" שייצג את ישראל באירוויזיון האחרון. 

נועה קירל, איוונקה טראמפ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל, איוונקה טראמפ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)