ינואר כבר כאן, ואיתו הגיע גם עונת הפרסים והשטיחים האדומים בהוליווד. טקס גלובוס הזהב ה-81 התקיים הלילה, ואנחנו כאן לספק לכם את כל הרכילות. הטקס ללא ספק הביא אליו את כל הכוכבים הגדולים ביותר שיש - טיילור סוויפט, סלינה גומז, קיילי ג׳נר, טימותי שאלאמה, מריל סטריפ, ג׳ניפר לופז, ג׳ניפר לורנס, אמה סטון, בילי אייליש, ג׳יליאן אנדרסון (״חינוך מיני״), ברי לארסון ועוד ועוד. עם כמות כזאת של דיוות, אי אפשר שלא תתרחש דרמה. 

View this post on Instagram

A post shared by CBS (@cbstv)

הסיפור הגדול היה הערב, הייתה הנשיקה של קיילי ג׳נר והבן זוג טימוטי שאלאמה. הנשיקה של הזוג ההוליוודי שנתפסה בעדשת המצלמה גרמה לכל מי שנכח להביט, להתרגש, ולזכור כי יש את אלה שהם הכוכבים הגדולים באמת. אנחנו התאהבנו.

יחד עם הנשיקה של הזוהרת, היו עוד כמה מקרים שהסעירו את הערב. ביניהם היה את המקרה כשסלינה גומז סיפרה בסוד לטיילור סוויפט על המקרה הנורא שקרה לה עם קיילי ג׳נר. אבל גם לסוויפט עצמה לא הייתה חסרה דרמה משל עצמה. הכוכבת הגיעה לטקס ללא הבן זוג טראוויס קלסי, אליו היא הייתה צמודה לחלוטין בחודשים האחרונים במשחקי הפוטבול. הזמרת תועדה לא מעט במשחקים של הבן זוג ומנחה הטקס, הקומיקאי ג׳ו קוי, החליט להתלוצץ על הזוגיות ואמר: ״ההבדל הגדול בין טקסי גלובוס הזהב למשחקי הפוטבול, זה שבגלובוס הזהב יהיו פחות צילומים של טיילור סוויפט״, הקהל צחק. אבל סוויפט נראתה זועמת לחלוטין. 

View this post on Instagram

A post shared by Taylor Thing (@taylor_thing)

אחד הדברים המשעשעים בטקס היה ללא ספק הרגע בו ג׳ניפר לורנס, המועמדת בקטגוריית השחקנית הראשית בקומדיה של מיוזיקל. בעת שהקריאו את המועמדויות, המצלמה עברה להתמקד בלורנס, שאמרה ללא קול: ״אם אני לא זוכה - אני הולכת הביתה!״. עם זאת, לורנס פספסה את הזכייה ומי שזכתה הייתה לא אחרת מהקולגה שלה אמה סטון. ברגע ההכרזה, המצלמה עברה ללורנס, שהריעה לחברתה ולא הלכתה הביתה כפי שאיימה. 

אמה סטון (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
אמה סטון (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

בין כל הרגעים המצחיקים, אספנו לנו גם רגע מרגש במיוחד בו הקומיקאית אלי וונג, שזכתה בפרס השחקנית הראשית במיני-סדרה על השתתפותה בסדרה של נטפליקס, ״עצבים״. בעת הכרזת הזכייה, וונג נשיקה של בן זוגה הטרי, ביל היידר, ולא שכחה על הבמה להודות לגרוש ג׳סטין הקוסטה. כך אמרה: ״אני צריכה להודות לאבי ילדיי, ולחבר הכי טוב שלי, ג׳סטין. על כל האהבה והתמיכה. בזכותך אני יכולה להיות אמא עובדת״. 

אלי וונג, ביל היידר (צילום: Charley Gallay  gettyimages)
אלי וונג, ביל היידר (צילום: Charley Gallay gettyimages)

וכמובן, אי אפשר לסיים בלי רגע שיבאס את כולנו ויזכיר שגם להיות כוכב ענק זה לא מדהים. מגישת הטלוויזיה, קלטי נייט, פנתה לחברייה המפורסמים בטיקטוק וביקשה מהם עזרה במציאת היהלום הענק שנפל לה מהטבעת. אוי ואבוי. כך היא מספרת בסרטון: ״היי כולם, זה מצב חירום. אם אתה מפורסם ונתקלת ביהלום ארבעה קארט על השטיח האדום, בבקשה תחזיר לי אותו - כי הוא נעלם״. וואלה, לא היינו מצפים להרבה. אבל מאחלים לה בהצלחה. 

https://www.tiktok.com/@keltieknight/video/7321539903760796974?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7260505472020481537