ה"דיילי מייל" דיווח הלילה (רביעי) כי השחקן מת'יו פרי שהלך לעולמו באוקטובר בגיל 54 כתוצאה ממנת יתר- תקף שתי נשים, בהן ארוסתו לשעבר, מולי הורביץ, בשנים שקדמו למותו.

היה ביותר מ-6,000 מפגשים של אלכוהוליסטים אנונימיים": מסלול חייו ומותו של מת'יו פרי
ג'ניפר אניסטון חושפת: "התכתבתי עם מת'יו פרי ביום בו מת" - וזה מה שנכתב

מקורות המקורבים לכוכב "חברים" המנוח סיפרו כיצד הוא "זרק שולחן קפה" על הורביץ לאחר שהתעמתה איתו על בגידה בשנת 2021. עוד נטען, כי הוא דחף את בת זוגו מורגן מוזס לקיר ו"זרק אותה על מיטה" במהלך "התמוטטות" במרץ 2022.

טענות אלה מאיימות כעת להכתים את מורשתו של פרי, שהלך לעולמו באוקטובר האחרון כתוצאה ממנת יתר של קטמין בזמן ששהה בג'קוזי בביתו בשכונת פסיפיק פליסיידס בלוס אנג'לס.

בספר הזיכרונות של פרי משנת 2022, "Friends, Lovers and the Big Terrible Thing", הוא טען שהוא סוף סוף פיכח, אחרי מספר ניסיונות גמילה כושלים עליהם שילם תשעה מיליון דולר.

בחודש שעבר דווח ב"דיילי מייל" כי פרי מעולם לא היה נקי ושיקר בנוגע לפיכחון שלו. על פי הדיווח פרי פגש נערות צעירות באפליקציות היכרויות וביקש מהן להעביר סמים לאחוזה שלו.

עוד דווח כי הוא תקף את מורגן מוזס בת ה-37, עליה סיפר שהיא "החברה הכי טובה" שלו, וזקף לזכותה את הצלת חייו לאחר שהמעי הגס שלו התפוצץ. 

מקורות טוענים כי לאחר שפרי תקף את מוזס, היא התפטרה מעבודתה כ"בת לוויה מפוכחת" שלו וניתקה איתו כל קשר.

"מורגן כבר לא עבדה עם מת'יו. הייתה לו התמוטטות איומה ובלהט הרגע הוא לא יכול היה לשלוט ברגשותיו. היה לו פחד שיינטשו אותו", הסביר מקור. "הוא דחף את מורגן לקיר וזרק אותה על מיטה. היא עזבה". המקור הוסיף כי "האיש שהקרובים אליו הכירו והאיש שהעולם ראה היו שני אנשים שונים מאוד".

מאט לה-בלאנק, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו ודיויד שווימר (צילום: REUTERS/Mike Blake)
מאט לה-בלאנק, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו ודיויד שווימר (צילום: REUTERS/Mike Blake)

עוד נטען כי פרי התעלל בארוסתו לשעבר מולי הורביץ, איתה החל לצאת ב-2018. השניים הודיעו בפומבי על סיום אירוסיהם לאחר שהתברר בקיץ 2021 כי פרי פלירטט עם קייט הרלסון בת ה-19 באפליקציית ההיכרויות "Raya".

אולם, על פי מקורות המעורים במערכת היחסים שלהם - הורביץ למעשה סיימה את הקשר כבר בפברואר, אחרי ריב ענק ביום האהבה. מספרים שהיא התעמתה איתו אחרי שגילתה שהוא קנה מתנה רומנטית למישהי שפגש, גם כן באפליקציית היכרויות.

"הוא זרק עליה שולחן קפה ואמר לה שהיא משוגעת", סיפרו המקורות. "הוא שנא שהיא זרקה אותו והיו לו בעיות נטישה איומות".