בראיון מיוחד לרולינג סטונס, הזמרת דואה ליפה התראיינה ודיברה על ישראל. ליפה ידועה בדעותיה בעד הפלסטינים, אך כעת נשמע ממנה קול חדש. כך אמרה בכתבה על העקורים בעזה: "הרגשות שלי כלפי העקורים הם מאוד אמיתיים וגולמיים, וזה נושא שקשה לדבר עליו כי זה כל כך שנוי במחלוקת". היא מוסיפה: "אבל יש עולם שבו אתה יכול להרגיש את כל החיים שהולכים לאיבוד. ואני חייבת לומר את זה: אני לא בעד מה שחמאס עשה. כל חיים הם יקרים".

דואה ליפה (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
דואה ליפה (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

עוד ליפה מציינת כמה חשוב שאנשים ילמדו כראוי על המשבר, במיוחד לנוכח מידע מוטעה שמשתולל ברשת. כך היא אומרת: "אני מרגישה כל כך רע על כל ישראלי שאיבד את חייו ועל מה שקרה ב-7 באוקטובר". הזמרת מוסיפה: "כרגע, מה שאנחנו צריכים להסתכל עליו הוא כמה חיים איבדו בעזה אותם האזרחים החפים מפשע. אין מספיק מנהיגי עולם שנוקטים עמדה ומדברים על המשבר ההומניטרי שקורה או על הפסקת האש ההומניטרית שצריכה לקרות".

דואה ליפה (צילום:  Jon Kopaloff/getty images)
דואה ליפה (צילום: Jon Kopaloff/getty images)

בעיתון נכתב שכמו רבים, גם הכוכבת מרגישה חסר אונים מול הסכסוך המתמשך. הפתרון שלה הוא להשתמש בבמה הרחבה שלה באופן מושכל ולעודד את המעריצים שלה לא להישאר אדישים. על אף שנתפסה כבר משקרת בעניין זכויות אדם בקטר, כשרצתה להופיע במונדיאל. היא מוסיפה עוד בראיון: "כנראה שקל יותר להיות א-פוליטי. אני חושבה שאין דיון עמוק על מלחמה ודיכוי באופן כללי. זה משהו שראינו קורה שוב ושוב. אני מרגיש שרק להיות מוזיקאי ולפרסם פוסטים על משהו לא מספיק הבדל, אבל אני מקווה שרק להראות סולידריות, שלפעמים זה כל מה שאתה מרגיש שאתה יכול לעשות, זה חשוב".