הנסיך ג'ורג', בנם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, רק בן 10 וכבר עתידו המקצועי מעסיק ממלכה שלמה בתור יורש העצר ומי שאמור לרשת יום אחד את כס המלוכה הנחשק והמפורסם ביותר בעולם. הסופר המלכותי רוברט הארדמן, חושף בספרו החדש על המלך צ'ארלס השלישי מתי יתחיל הנסיך הקטן לקחת על עצמו תפקידים ממלכתיים רשמיים בתור מי שאמור להוביל את בריטניה כולה ביום מן הימים, ולפי איך שזה נראה כרגע, ליורש העצר יש עוד הרבה זמן עד שיצטרך להתמודד עם גורלו כמלך בריטניה.

הנסיך ג'ורג' עם הוריו וויליאם וקייט ואחיו הנסיכים שארלוט ולואי (צילום: HENRY NICHOLLS  gettyimages)
הנסיך ג'ורג' עם הוריו וויליאם וקייט ואחיו הנסיכים שארלוט ולואי (צילום: HENRY NICHOLLS gettyimages)

על פי הביוגרפיה של הארדמן, וויליאם נחוש בדעתו שג'ורג' צריך להיות מעורב בתפקידי משפחת המלוכה באותה מידה בה הוא היה כשהיה נער, אז היה מעורב הנסיך במידה משמעותית בצבא בריטניה, בהכנות לתפקידיו הרשמיים שעתידים להגיע ובבניית עצמאותו בתור המלך הבא של הממלכה המאוחדת. עוד נכתב, כי בין וויליאם למלכה אליזבת' השניה היה קשר מיוחד והיא התעניינה בו במיוחד ביחס לשאר נכדיה. ג'ורג' כאמור, עתיד לקבל הכשרה דומה לזו שקיבל אביו, גם בלימודיו התיכוניים שעתידים להתחיל בעוד שלוש שנים במכללת איטון היוקרתית שם למד גם וויליאם שנחוש בדעתו להנחיל לבנו את כל המורשת שהוא קיבל. אולם מתי כל זה עתיד להתחיל? ובכן, מסתבר שוויליאם וקייט ממש לא ממהרים, ומתעקשים לתת לג'ורג' ילדות נורמלית ככל האפשר, ותפקידיו הרשמיים בממלכה לא עתידים להתחיל לפני שיגיע לשנות ה-20 לחייו. 

הנסיך וויליאם והמלכה אליזבת' השניה (צילום: Oli Scarff/Getty Images)
הנסיך וויליאם והמלכה אליזבת' השניה (צילום: Oli Scarff/Getty Images)

אגב לימודיו של ג'ורג במכללת איטון, הנושא עלה לכותרות לאחרונה לאחר שדווח כי וויליאם וקייט נקלעו למשבר, לאחר שהנסיכה נלחמה בכל כוחה על מנת שבנם הבכור לא ילמד בתיכון היוקרתי שמוגדר כפנימייה לבנים בלבד, מכיוון שהיא בעצמה היתה בתיכון לבנות שם סבלה מהתעללות ובריונות, אולם לבסוף הטיל בעלה וטו והכריע כי הנסיך הקטן אכן ילמד שם כמו שהוא ואחיו, הנסיך הארי עשו בילדותם. 

הנסיך ג'ורג' ואמו הנסיכה קייט מידלטון (צילום: David Rogers/Getty Images)
הנסיך ג'ורג' ואמו הנסיכה קייט מידלטון (צילום: David Rogers/Getty Images)