עברו 23 שנה מאז שסופי אליס-בקסטור הוציאה מוזיקה. כעת, היא משיגה עסקה מרוויחה במיוחד עם חברת התקליטים הישנה שלה, יוניברסל. בשבועיים האחרונים אליס-בקסטור חזרה אל התודעה בטיקטוק כשהשיר הישן שלה, Murder On The Dancefloor משנת 2001 התפוצץ ברשת החברתית החדשה, ודור שלם גילה אותה. כזכור, השיר הישן עשה קאמבק בנובמר האחרון כשכיכב בסצנת עירום מיוחדת בסרט ״Saltburn״ ושם חזר אל חיינו ובגדול, והוביל לטרנד חדש בטיקטוק.

@sophieebtiktok Exactly 22 years ago to the day, #MurderOnTheDancefloor hit #2 ♬ Murder On The Dancefloor - Sophie Ellis-Bextor

השיר עשה קאמבק רשמית כשנכנס אחרי 23 שנה שוב לעשירייה הראשונה בבריטניה. כניסתו של השיר לסרט הביא מבול של סרטוני טיקטוק, ביניהם גם של הזמרת הבריטית עצמה, שכיום בת 44 כבר. הזמרת התראיינה גם ל-BBC ואמרה: ״לא חושבת שעיכלתי את זה באמת, זה יוצא דופן. אני שרה את השיר הזה כבר 20 שנה, אבל זה שאנשים מגלים אותו רק עכשיו, שאנשים יוצרים זכרונות חדשים איתו - זה פשוט יפייפה״. 

@sophieebtiktok Heading into 2024 like… Happy Saltburn New Year! Xx #murderonthedancefloor #sophieellisbextor #saltburnmovie ♬ sophs awful edit thats gone viral - sophie

עוד הזמרת הודתה כי לא ציפתה שהשיר יחזור להיות להיט ענק, כשאישרה לבמאית אמרלד פנל, להשתמש בו בסרטה. כך הגיבה: ״אני אף פעם לא מוכנה לכך שכשאת משחררת מוזיקה לעולם, השיר פשוט מקבל חיים משלו. הוא מגיע למקומות שלא ציפית. קיימים עכשיו אנשים שלא היו חיים בפעם הראשונה שהוא יצא, זה מדהים״.

סופי אליס-בקסטור (צילום:  Gareth Cattermole  Getty Images)
סופי אליס-בקסטור (צילום: Gareth Cattermole Getty Images)