בעוד שהמלך צ׳ארלס מחכה לעבור ניתוח, וקייט מידלטון נמצאת כעת בהתאוששות מניתוח, שאר בני המשפחה שלהם חוגגים. הנסיך הארי ואשתו הדוכסית מייגן מרקל, הגיעו אתמול (שלישי) באופן מפתיע למדי להקרנת הבכורה של הסרט על חייו של בוב מארלי, שנקרא ״בוב מארלי: אהבה אחת״. ההקרנה התרחשה בג׳מייקה והפתיעה את כלל הנוכחים. 

היום (רביעי) אביו של הארי, צ׳ארלס, צפוי לעבור הליך רפואי בעקבות ערמונית מוגדלת. זאת במקביל לכך שגיסתם של הזוג, מידלטון, נמצאת באשפוז בבית חולים בעקבות ניתוח שעברה בימים האחרונים בבטן. הזוג שעזב את בית המלוכה, נראה מאוהב ומאושר בתמונות, וזה דבר מאוד משמח לאור השמועות על מצבם הזוגי שנטען שנמצא במצב בכי רע. 

הזוג השערורייתי ללא ספק סיפקו לצלמים שלל תמונות מלכותיות ומרגשות. בעודם בהקרנה, הארי ומייגן הצטלמו גם עם ראש ממשלת ג׳מייקה, אנדרו הולנס. ג׳מייקה היא אחת מהמדינות שנמצאות תחת המלוכה הבריטית, ולאחרונה הולנס התבטא נגד המוסד המלכותי הבריטי וטען כי ״וויליאם וקייט לעולם לא יהיו המלך והמלכה של ג׳מייקה״. לאחר המפגש בין רה״מ ג׳מייקה, לזוג שעזב את בית המלוכה, אומיד סקובי המקורב לזוג צייץ בחשבון הטוויטר שלו: ״הפעם הייתה אווירה שונה לחלוטין, מאותו מפגש ישן של רה״מ ג׳מייקה עם בני משפחת המלוכה״. 

כזכור, לפני כשנה, וויליאם וקייט נסעו למסע בן שבוע באזור הקריבי, ולא התקבלו שם בברכה. במספר כפרים קמה מחאה כנגד הביקור של הזוג. הסיור היה כחלק מחגיגות 70 שנה לשלטונה של המלכה אליזבת השנייה, ונועד לחזק את הקשר בין הכתר הבריטי לבין המושבות לשעבר, שעדיין משתייכות לחבר העמים. 

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: WPA Pool)
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: WPA Pool)