עשרים שנה אחרי שחלה בסרטן, השחקן ההוליוודי מארק רופאלו חושף לראשונה את הסיפור שהתרחש מאחורי הקלעים בעת שחלה במחלה. בראיון שהעניק לג׳ייסון בייטמן, וויל ארנט ושון הייז בפודקאסט "Smartless" שלשום (שני), רופאלו חשף על ההתרחשויות של הגידול שהתגלה אצלו בראש בשנת 2003, שלא סיפר לאף אחד והמשיך לעבוד כרגיל על אף שהיה משותק בפניו בצד השמאלי.

 

השחקן ההוליוודי שאותו אנחנו מכירים בתור הענק הירוק בסרטי מארוול, אמר בפודקאסט כך: ״היה לי גידול במוח וזה היה הדבר הכי מטורף. הייתי בצילומים של ״הטירה האחרונה״ ונשאר לי שבוע לצילומים. התעוררתי בסביבות שלוש בלילה וחלמתי את החלום המטורף הזה, זה לא היה כמו כל חלום אחר שאי פעם היה לי. משהו בראש אמר לי ׳יש לך גידול במוח׳, זה אפילו לא היה קול. זה היה רק ידע טהור״. 

מארק רופאלו (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)
מארק רופאלו (צילום: Frazer Harrison / Getty Images)

השחקן שיתף על החוויה שהייתה לו עם הרופאים בעת הגילוי: ״לא היו לי תסמינים מלבד דלקת אוזניים, אבל בכל זאת החלטתי ללכת לנוירולוגית. אמרתי לה: ׳תקשיבי זה יישמע מטורף, אבל חלמתי בלילה שיש לי גידול במוח׳. היא אמרה שזה מטורף אבל אין סיבה לדאוג בקשר לזה. היא הזמינה לי סריקת CT ואמרה לי לחזור אחרי העבודה לבדוק כמה אני משוגע״. לאחר מכן הוסיף: ״בסוף היום הלכתי למשרד של הנוירולוגית כדי לבדוק את הסריקה, היא הייתה חיוורת כמו זומבי ואמרה שיש לי מסה מאחורי אוזן שמאל בגודל של כדור גולף, והם לא יודעים מה זה עד שלא יבצעו ביופסיה״.

מארק רופאלו (צילום: Dimitrios Kambouris / GettyImages)
מארק רופאלו (צילום: Dimitrios Kambouris / GettyImages)

רופאלו שיתף כי לא רצה לספר על הגידול לאשתו סאנרייס קויגניי. השניים נשואים מאז שנת 2000 ויש להם שלושה ילדים. בשנת 2003 היא הייתה בחודש תשיעי עם בנם הבכור, קין, שכיום כבר בן 22. רופאלו מספר על ההריון של אשתו: ״היו לה תוכניות ללידה, היא עשתה יוגה, הייתה לה דולה, עשתה אמבטיות כל הזמן. זאת הייתה כמו החתונה האישית שלה, כמו ההטבלה שלה. פשוט לא יכולתי לספר לה״. 

מארק רופאלו, סאנרייס קויגניי והילדים (צילום: Jesse Grant.GettyImages)
מארק רופאלו, סאנרייס קויגניי והילדים (צילום: Jesse Grant.GettyImages)

הכוכב חיכה עד לדקה האחרונה, וסיפר לאשתו על הגידול רק בלילה לפני שילדה. כך תיאר את החוויה: ״בהתחלה היא חשבה שאני צוחק, ואז היא פשוט פרצה בבכי ואמרה: ׳ידעתי שאתה הולך למות צעיר!׳״. למזלנו ולמזלה, זה לא קרה. שבוע אחרי שהתינוק נולד, השחקן היה צריך להיפגש עם הנוירולוגית כדי להחליט מה יעשה עם המחלה. 

מארק רופאלו, סאנרייס קויגניי (צילום:  Jamie McCarthy gettyimages)
מארק רופאלו, סאנרייס קויגניי (צילום: Jamie McCarthy gettyimages)

הגידול לאחר מכן התברר כגידול שפירי, והשאיר אותו חירש לגמרי באוזן אחת. הכוכב מספר על החוויה הקשה של החולי: ״הצד השמאלי של הפנים שלי היה משותק לגמרי, לא יכלתי לעצום את עין שמאל ודיברתי רק מצד ימין של הפה״. הרופאים אמרו שיש לו סיכוי של 20% שהעצבים בצד שמאל של הפרצוף לא יחזרו לעצמם וסיכוי של 70% לאבד את השמיעה. בשלב הזה רופאלו טען שדיבר עם כוח עליון ואמר: ״אני לא באמת מאמין בך, אבל קח את השמיעה שלי. תן לי לשמור על הפנים ולהיות האבא לילדים האלה״. וכך היה, אז אולי כן יש מי שמקשיב?