השחקנית סופיה ורגרה הגיעה לתכנית האירוח המצליחה של קלי קלרקסון "התכנית של קלי קלרקסון", על מנת לקדם את הסדרה החדשה בה היא מככבת בנטפליקס בתור ברונית הסמים גריסלדה בלנקו, שהיתה אחת מהנשים החזקות והמפחידות בעולם התחתון של קולומביה ומיאמי בשנות השבעים של המאה ה-20. הראיון בין השתיים הלך חלק לגמרי עד לרגע בו קלרקסון החליטה להעביר ביקורת על הנראות החיצונית של דמותה של ורגרה בסדרה, וזו איבדה עשתונות. 

"אני מרגישה כאילו הם רק שינו את האף שלך או משהו", אמרה המנחה כשהיא מתייחסת לצוות הביוטי שהיה אחראי על השינוי החיצוני של ורגרה בסדרה, וזו ענתה לה בתקיפות: "מה? את משוגעת?". הזמרת שהבינה כי התחילה להסתבך, ניסתה לעדן דבריה והמשיכה: "זה נראה כמו שינוי עדין, את מבינה מה אני אומרת? כשאני מסתכלת עליך, זה לא נראה...", כאן ורגרה חתכה את דבריה וענתה: "זה לקח שעות. תסתמי את הפה. זה היה פאה, זה היה השיניים, זה היה האף, זה היה פלסטיק מכל כיוון". קלרקסון שהבינה שהיא נכנסה לתסבוכת קלה עם הכוכבת, החליטה לזרום עם ורגרה וענתה לבסוף שצוות האיפור עשה עבודה כל כך טובה שזה נראה מאוד טבעי עליה.

@kellyclarksonshow "It was a WIG! It was TEETH!" #makeup #transformation #griselda #kellyclarkson ♬ original sound - Kelly Clarkson Show

הראיון נגמר לבסוף בשלום כשהסיטואציה הזו עברה בצורה יחסית הומוריסטית, אולם הבעות פניה של ורגרה לגמרי הראו אחרת. אגב ורגרה והסדרה החדשה שלה, רק בחודש שעבר ראיינו כאן את המאפרת הישראלית דורין בר, שנסעה עד אל איי כדי לאפר את השחקנית לקראת יום הצילומים לתקשורת לקראת עליית הסדרה המדוברת לאוויר. בר סיפרה כי היא והכוכבת התכתבו באינסטגרם וזו קנתה כרטיס טיסה ונסעה להוליווד הישר מהמילואים. כבוד.

המאפרת דורין ענבר וסופיה ורגרה (צילום: דורין ענבר)
המאפרת דורין ענבר וסופיה ורגרה (צילום: דורין ענבר)