הנסיכה מוויליס, קייט מידלטון בת ה-42 מתאוששת מהניתוח שעברה בבית החולים ושוחררה להשגחה בביתה. מידלטון שוחררה מבית החולים היום (שני), 13 ימים לאחר ניתוח הבטן שלה, דיווח הארמון. כעת היא תמשיך את ההתאוששות שלה בביתה בווינדזור, שם היא מתגוררת עם בעלה, הנסיך וויליאם ושלושת ילדיהם.

"הנסיכה מוויילס חזרה הביתה לווינדזור כדי להמשיך בהחלמה מהניתוח. היא מתקדמת יפה", דיווח ארמון קנסינגטון בהצהרה ביום שני. "הנסיך והנסיכה מבקשים לומר תודה ענקית לכל הצוות במרפאת לונדון, במיוחד לצוות האחיות המסור, על הטיפול שהם סיפקו. משפחת וויילס ממשיכה להיות אסירת תודה על איחולי הטוב שקיבלה מרחבי העולם", נכתב בהצהרה.

כזכור, ארמון קנסינגטון הודיע ​​לפני כשבועיים כי הנסיכה קייט עברה "ניתוח בטן מתוכנן" ב"לונדון קליניק". "הניתוח הצליח, וצפוי שהיא תישאר בבית החולים בין 10 ל-14 ימים, לפני שתחזור הביתה להמשך החלמתה", נכתב בהודעה. "בהתבסס על העצות הרפואיות הנוכחיות, לא סביר שהיא תחזור לתפקידים ציבוריים עד לאחר חג הפסחא".

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: WPA Pool)
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון (צילום: WPA Pool)

"הנסיכה מוויילס מעריכה את העניין שהצהרה זו תיצור. היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על נורמליות רבה ככל האפשר עבור ילדיה, ורצונה שהמידע הרפואי האישי שלה יישאר פרטי", נמשכה ההצהרה. "ארמון קנסינגטון, לפיכך, יספק עדכונים על ההתקדמות של הוד מלכותה רק כאשר יהיה מידע חדש ומשמעותי לחלוק".

לא רק קייט אושפזה בבית החולים באותו השבוע, אלא גם המלך צ'ארלס השלישי, לטיפול בערמונית מוגדלת. ארמון בקינגהאם אמר שמצבו של המלך מצוין אך הוא יעבור "הליך מתקן". תכנוניו של בן ה-75 יידחו לתקופת התאוששות קצרה, אמר הארמון. במשותף לאלפי גברים מדי שנה, המלך חיפש טיפול בערמונית מוגדלת", נכתב בהצהרה. הגדלה שפירה של הערמונית שכיחה אצל גברים מעל גיל 50 ובדרך כלל היא לא במצב חמור, על פי אתר NHS.

המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)
המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Phil Noble/Pool)