גם בהוליווד מחפשים אהבה דרך האפליקציות. הכוכבת הגדולה שרון סטון תוכל להזדהות עם התחושה בה יוצאים לדייט גרוע ולא מבינים מה קרה שם בכלל. בת ה-65 חשפה בעבר כבר כי היא משתמשת באפליקציות ואתרי הכרויות, ואף יצא לה להיחסם מאחת מהן כי חשבו שמדובר באדם שהתחזה אלייה. בסוף השבוע האחרון הכוכבת התראיינה לאתר The Times of London וסיפרה על חווית הדייטינג שלה. 

שרון סטון (צילום:  Jamie McCarthy gettyimages)
שרון סטון (צילום: Jamie McCarthy gettyimages)

בראיון סיפרה השחקנית על הדייטים הלא מלהיבים שיצאה אליהם. את הבחורים הכירה באינטרנט וחשפה כי אחד מהם הוא עבריין מורשע, והשני, כפי שאמרה: ״מכור להרואין, בוודאות היה אחרי 20 אלף זריקות הרואין אחרי התמונה ששלח לי. לא פוטנציאלי לנישואים״. עוד סיפרה כי הדייט נערך במלון בל אייר, והיה קצר: ״ביקשתי מהמלצר כוס מים והוא הזמין קוקטייל. אמרתי לו שאני מצטערת, אבל אני לא אשאר הרבה זמן״.

שרון סטון (צילום: Theo Wargo  Getty Images)
שרון סטון (צילום: Theo Wargo Getty Images)

סטון סיפרה על התכתבויות שלה עם גברים באתרי ההכרויות: ״זה הרגיש שכאילו הייתי המטפלת שלהם. אחד מהם סיפר שאשתו רוצה להתגרש ממנו ושיש להם שני ילדים קטנים. היה לו קשה לקבל את זה. היה אחד שנפרד מהחברה שלו, היא נכנסה להריון ובמקום להתחתן איתו היא עשתה הפלה. הוא עדיין היה מאוהב בה ועזרתי לו להתמודד עם המצב. זה היה מאוד מתגמל עבור שנינו, קשה להסביר״. 

שרון סטון (צילום:  Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)
שרון סטון (צילום: Tim P. Whitby / Stringer gettyimages)

על אף המזל שעוד לא הגיע, סטון עדיין מאמינה שתמצא קשר רציני ואהבה אמיתית: ״זו השנה בה אני רוצה להתאהב. לא להכנס לטינדר ורק למצוא מישהו לשכב איתו, זה קל״. עוד היא הוסיפה על הקריטריונים שלה: ״את לא עושה רשימה ואז מופיע גבר בדמות הרשימה. זה מה שאנשים שאין להם מערכות יחסים עושים, ככה הם מנחמים את עצמם שאין להם זוגיות. אני לא מחפשת משהו, מעולם לא חיפשתי. את עומדת איפשהו, מישהו ניגש אלייך ומתחיל לדבר איתך, את מסתובבת אליו וחושבת לעצמך ׳מה?׳ ולפני שאת שמה לב, שנתיים של זוגיות חולפות להן״. התרגשנו מהדימוי.

שרון סטון (צילום:  Phillip Faraone  Getty Images)
שרון סטון (צילום: Phillip Faraone Getty Images)

כזכור, סטון הייתה נשואה פעמיים. היא נישאה למפיק מייקל גרינברג בשנת 1984, והתגרשה ממנו לאחר שלוש שנות נישואים. לאחר מכן בשנת 1998 התחתנה עם העיתונאי פיל ברונשטיין, והנישואים ארכו שש שנים. במהלך השנים הללו הזוג אימץ את בנם רואן שכיום כבר בן 23. לאחר מכן סטון אימצה ביחידות שני ילדים נוספים, ליירד בן ה-18 וקווין בן ה-17.

שרון סטון (צילום:  Tim P. Whitby gettyimages)
שרון סטון (צילום: Tim P. Whitby gettyimages)